4. apr 2008 Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
en barnevogn mere eller citybag? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har før skrevet om det samme, men er da nået lidt videre i mine tanker, Jeg venter nr 2 til april og der vil Oliver være 21 mdr. så jeg er i tvivl om vi skal købe en barnevogn mere (UniQ som vi har en af i forvejen) eller om det er fint nok med en City bag til vores emmaljunga nitro city klapvogn, det vil blive den vogn jeg skal bruge hele min barsel, eller i hvert fald til Oliver bliver for stor til sin, da jeg ikke synes han skal skifte.
Hvis oliver ikke gider sove i sin barnevogn når han bliver 2, vil det jo være dumt at købe en barnevogn mere for de 3-4 mdr, men hvis han kan sove i den til han er 2½ år kan det måske klibe med at den lille kan være i city bagen som er 75 cm, hmm hvad ville i gøre?
Vi har planer om at købe en tvillinge/søskende klapvogn, til de begge kan være i, vi var i en babybutik for at se på emmaljunga twin nitro, da den kan vende i styret, har sæder som kan lægges ned hver for sig og der kan være en duolift i til den lille, men synes den var lidt stor i det, og er bange for den er svær at handle og komme runt med, hvilken en vil i anbefale?
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
okt 2010
Har kigget på noget i denne stil, men ikke et bestemt mærke.
http://www.dba.dk/tvillingeklapvogn-peg-pere/id-69636447/
http://www.dba.dk/soeskendeklapvogn-andet-maerke/id-69636689/
(link fjernet)
I BabySam og Ønskebørn har de også nogle modeller som ofte også er på bud.
okt 2010
Bliver noget i denne stil, men så med træstativ og hjul. Laver den i de mål somme denne så vi kan købe overslag og fluenet til.
(link fjernet)
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
Ja fin kryppe, utroligt at de kan være så dyrrer.
okt 2010
Ja de er vildt dyre, men nu meget nemme at lave selv og plader koster jo ikke rigtig noget også kan man selv vælge farve.
en barnevogn mere eller citybag?