797 visninger
|
Oprettet:
2½ års samtale {{forumTopicSubject}}
ja her om en halv time skal jeg hjem til mig dp´er hvor pædagogen kommer, og så skal vi have 2½ års samtale..
jeg er lidt spændt på hvad det går ud på, og hvad de fortæller om min lille dreng.. han har jo haft problemer med sit sprog (meget langsom, mumlen og udtaler meget utydeligt endnu) Det går dog meget bedre, han siger mange nye ord og begynder sige sætninger, og mange siger han snakker godt og andre ikk...jeg kan dog tydeligt høre forskel, så er spændt på hvad de siger ang det..
hvad snakker man ellers om?
gad vide om nogen når at svare inden jeg er kørt hehe
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 17 Svar: 697
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
dp mor og pædagog, fortalte hvordan han klarer sig og hans udvikling og vi snakkede meget om hans sprog og hvor meget fart det er kommet over det, så det ku ske han begyndte at stamme på et tidspunkt i en kort periode fordi det hele går så stærkt for ham nu inde i hans hovede, så han blir for ivrig..så jeg sku ik blive overrasket hvis det skete..
blev forklaret hvad vi skal gøre og ik ska gøre mht at hjælpe hans sprog udvikling, og det var rigtig godt synes jeg, har fået gode redskaber
jeg er glad for at komme til den samtale og høre hvordan de sys det går med ham og også i fht samvær med de andre børn..
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
men jeg er glad for vi fik pædagogen med ind over og fik snakket om overgang til bh og hvordan vi skal støtte ham og sådan..
troede alle fik sådan et tilbud, men tog vist fejl
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
2½ års samtale