{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

At have et sygt barn del 3... {{forumTopicSubject}}

Så blev det dagen hvor Patrick skulle opreres... Jeg ved godt at det ikke er det store han skulle gennemgå denne gang, men jeg var nu lige nervøs af den grund.

Det var meningen at han skulle have dræn i begge øre, samt have fjernet polypper...

Men da vi ankom, fik vi en samtale med Overlægen, og narkose lægen, som havde haft Patick oppe på møde, og de var blevet enige om at pga hans sygehistorie, og de ting han fejler, ( han bløder bla. meget, når de tager blodprøver, og de ved ikke hvorfor... han er ikke bløder ) turde de ikke fjerne polypper på ham nu. Så hvis alt går som det skal, skal han vente til han er 2 år med at få fjernet dem.

Så det han fik lagt dræn i begge øre, og det tog han ganske pænt, og han slipper for at skulle spise de ispinde vi havde købt ;o)

Jeg var helt lettet over at de "kun" skulle lægge dræn i ørene, og ikke fjerne hans polypper, så jeg krydser fingre for at, det ikke bliver nødvendigt at fjerne dem overhovedet.

Nu vil vi bare gerne have ro på, og ikke mere sygdom... vi krydser fingre..

Og så skal vi fejre hans 1 års fødselsdag imorgen ;o)....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At have et sygt barn del 3...
  • #3   28. mar 2008 Taaaak for de søde ord og hilsner, det luner rigtig meget ;o) Og ja vi håber også på at vi snart er ude af de sorte skyer, og alting bliver "normalt"
    Vi trænger til en pause nu *S*

    Så imorgen, skal vi hygge rigtig meget..... *SS*


  • #4   28. mar 2008 ja tillykke med imorgen;-)
    min søn fik fjernet polypper da han var 2 og det var hårdt..
    den store dreng jeg kunne jo ikke bære ham..
    men det går faktisk hurtigt over..
    de kaster lige op et par timer og så lægger de sig bare til at sove..
    vi fik lavet det ambulant hos en øre næse hals læge. og kom hjem i vores egen seng, bagefter.. det var nu rart istedet for at skulle ligge på sh..
    men det er jo lidt svært hvis han bløder så meget..
    men vi håber at det ikkebliver nødvendigt..


Kommentér på:
At have et sygt barn del 3...

Annonce