614 visninger
|
Oprettet:
Skifte problemer når du ude?? {{forumTopicSubject}}
Hej derude.
Kunne godt tænke mig at vide, om jeg er den eneste der oplever, at man til tider har glemt ble, underlag og wipes når man er ude med blob?
hvorefter jeg må ind i en butik og købe div. sager? og så må jeg slæbe alting, med mig igen en gang efter skiftning?
Er der nogen derude som kender til en nødpakke man kan købe? som man lige kan have i tasken eller barnevognen, til de dage man glemmer at tage skifte kit med sig i farten?
mvh.
Den enlige fader
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
har forøvrigt forslået legoland at de sætter sprit dimser op så man kan sprite når man skal pusle sit barn :o)
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
mar 2010
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 611
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 22 Svar: 804
da hun var helt lille, så pakkede jeg altid tasken, inden jeg pakkede hende, for at være sikker på at have det hele med...
hvis du deler pusletaske med dit barns mor, så vil jeg da foreslå dig at købe en til dig selv? som du så kan proppe med bleer og andre nødvendigheder, så ved du også hvad og hvor meget du har med af de forskellige ting..
nå ja - held og lykke fremover med at huske bleerne..
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Hvis vi er hos familien låner vi et håndklæde og bruger enten en svamp eller toiletpapir hos dem der ikke har en svamp (Min mor har stadig rumbe svampe liggende :p)
Ellers er der stortset altid en tankstation der har åben
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Skifte problemer når du ude??