{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Michael k
Michael k
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5

Skifte problemer når du ude?? {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Kunne godt tænke mig at vide, om jeg er den eneste der oplever, at man til tider har glemt ble, underlag og wipes når man er ude med blob?
hvorefter jeg må ind i en butik og købe div. sager? og så må jeg slæbe alting, med mig igen en gang efter skiftning?

Er der nogen derude som kender til en nødpakke man kan købe? som man lige kan have i tasken eller barnevognen, til de dage man glemmer at tage skifte kit med sig i farten?

mvh.
Den enlige fader smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skifte problemer når du ude??
  • #1   19. okt 2010 næææh det tror jeg ikke, men bilka giver gratis bleer når du handler ved dem, og det samme gælder legoland ;O)
    har forøvrigt forslået legoland at de sætter sprit dimser op så man kan sprite når man skal pusle sit barn :o)

• #3   19. okt 2010 nej tror heller ikke man kan købe nødpakker, men du kan jo selv lave nogle og ligge hist og pist - i bilen, i vognen osv. og jeg har feks også nødpakke liggende hos mine forældre osv smiley

• #4   19. okt 2010 nej, det hænger sammen i min verden smiley .. inden lillemand bliver pakket ind, pakker jeg mad, drikkelse, ekstra sæt tøj, legetøj, vådservietter og bleer.. i bilen ligger der altid en ekstra "net pose" med bleer og vådservietter.

• #5   19. okt 2010 Nej jeg har altid tasken med med alt det nødvendige og har sldrig glemt den.. Viktor og tasken hører sammen når vi går ud af døren smiley

• #6   19. okt 2010 nej, desværre ikke... smiley jeg har altid bleer med, og har også en hel stak liggende i bilen, samt en pakke vådservietter... smiley nu bliver min datter 2år næste måned, så det er ikk så vigtigt mere at have bleer med - men jeg har altid nogen i nærheden.. smiley

da hun var helt lille, så pakkede jeg altid tasken, inden jeg pakkede hende, for at være sikker på at have det hele med... smiley

hvis du deler pusletaske med dit barns mor, så vil jeg da foreslå dig at købe en til dig selv? som du så kan proppe med bleer og andre nødvendigheder, så ved du også hvad og hvor meget du har med af de forskellige ting.. smiley

nå ja - held og lykke fremover med at huske bleerne.. smiley

• #7   19. okt 2010 Vi bor tæt på byen, så vi går hjem smiley

Hvis vi er hos familien låner vi et håndklæde og bruger enten en svamp eller toiletpapir hos dem der ikke har en svamp (Min mor har stadig rumbe svampe liggende :p)

Ellers er der stortset altid en tankstation der har åben

• #8   21. okt 2010 Vi har også en pose med en/to bleer, en lille pakke vådservietter og et engangsunderlag fra Libero i bilen og i klapvognen så har faktisk altid noget med på farten...

Kommentér på:
Skifte problemer når du ude??

Annonce