{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

når det knaser.. {{forumTopicSubject}}

hvad har i så gjort.
det sidste stykke tid, har mig og min forlovede diskuteret/skændes meget. Han har igen mistet et job dog var det denne gang pga firmaet gik ned pga krisen. j er studerende og tjener næsten intet. det vil sige vi har ingen penge og har måtte trække over i nogle måneder nu. Tror det har påvirket os, da vi tit diskuterer om småting om alt om om sønnen fx med at skifte eller "passe" ham. jeg har desværre været så langt nede at jeg har tænkt at gå fra ham, men j har ik ku nænne det da jeg stadig elsker ham meget, men jeg ku snart ik holde det ud. vi sku så på familie ferie 1 uge. inden den skændes vi ofte på turen diskuterede vi oz nogle gange og med det samme vi kom hjem. denne uge er dog gået fint og ingen problemer.
har i prøvet det og været tæt på at gå, fordi i ik længere ku klare det mere? jeg føler det er forkert af mig at ha tænkt sådan. har også haft lidt problemer med mit månedlige så det har nok os påvirket lidt smiley
er bare helt nede over jeg har haft tænkt det og været i tvivl om hvad j sku gøre.
vi har været sammen i snart 2 år og har en lille på snart 9 mdr

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  når det knaser..
  • #1   29. nov 2008 Sådan har det også været herhjemme i en periode, og jeg har også tit tænkt om jeg skal gå fra nicolai ;s

Det dælme ikke sjovt søde, vi må snart ses (:

• #2   29. nov 2008 ja det må vi da.

nej det er ikke let altid smiley

• #3   29. nov 2008 Jep... Overvejer lige nu ret kraftigt at gå fra Carlos' far...

• #4   29. nov 2008 træls at vi har det sådan, det var ik lige planen fra min side. men håber det kommer til at gå her.
    har manden evt mistanke om det ved jer, eller ved de ingenting, men tror at alt er fint( eller nogenlkunde?)

• #5   29. nov 2008 Nu skal jeg ikke gøre mig klog på jeres forhold, da jeg ikke kender nogen af jer smiley men vil dog sige, at det også har knast meget i mit forhold, men jeg havde en meget klar holdning om ikke, at give for hurtigt op. Især ikke efter vi lige havde fået en baby. Da vores søn var omkring 8 måneder var vi meget tæt på, at gå fra hinanden, men jeg sagde til min kæreste, at jeg ikke syntes det var i orden overfor vores søn, at give så hurtigt op.
    Der sker bare utrolig meget med en selv vær ikke bange for, at se i øjnene, at du ændrer dig efter du er blevet mor), ens partner og forhold, når man får en baby og jeg tror det er vigtigt, at snakke om hvordan man har det og så give det TID. Vi sagde, at vi ville give det et år og vores søn er 14 måneder i dag og det går meget bedre. Ikke problemfrit, men bedre! smiley

• #6   29. nov 2008 har heller ikke tænkt mig at gi op med det samme uden at ha prøvet lidt, men jeg gider bare ik køre i den samme sure rytme i flere måneder, hvor der snart er diskutioner hver dag.
    Jeg gider bare ik finde mig i at jeg går bare herhjemme, og han tager jo på arbejde.. nu er han så blevet arbejdsløs og det hjælper slet ik på det, så blir han irriteret over at jeg sover længe om morgenen og at han skal ta sin søn, men det er altså mig der står op om natten og trøster drengen hvis han er ked, eller skal ha sin sut, ikke en eneste gang i løbet af de her snart 9 mdr har han stået op om natten!

• #7   29. nov 2008 Hvornår kan du søde ?

• #8   29. nov 2008 Nej tror ikke han ved det, han mener det er hele er i orden.... Men sådan ser jeg det nu ikke...

Kommentér på:
når det knaser..

Annonce