{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 600 kr.
  • lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt eller brugt ?
  • #1   27. aug 2010 jeg duer slet ikke til brugt så alt vi køber er nyt :o)

• #2   27. aug 2010 Med min første, Emily, købte jeg alt fra nyt :o)

Men med Bella havde jeg noget tøj fra Emily.
    Tremmeseng og sengetøj købte jeg fra nyt.
    Autostol har jeg arvet.
    Ellers er stort set alt andet købt brugt. Også tøj, selvom jeg selvfølgelig har købt en del fra nyt også.
    Jeg lærte fra første gang, at en del af de ting man køber første gang, er unødvendige.
    Sko har jeg dog altid købt fra nye, medmindre de var ubrugte, da man helst skal undgå at "genbruge" sko.

• #3   27. aug 2010 Sabrina : har du købt nyt hver gang , til dine tre guldklumper?

• #4   27. aug 2010 ja jeg køber også helt nyt, det er den første, og jeg har det bare sådan jeg kan slet ikke forestille mig vores kommende guldklump skal have brugte ting, jeg ved godt babyen er ligeglad, men ja jeg synes det er noget helt specielt, specielt den første

• #7   27. aug 2010 jeg elsker at købe brugt , men har da også købt nyt.

jeg har 4 børn - 2 har haft nye barnevogne og 2 har haft brugte.

Anton er nok den der har fået mest nyt ( dog ikke tøj som spæd, da jeg vidste vi ville bliver begavet med rigtig meget småt tøj) han fik ny seng, nyt psuslebord skab m.v - men vores økonomi er væsentligt bedre nu end da vi fik det første barn da vi var 22 så det er vist meget naturligt.

men som sagt er jeg vild med at købe andres impulskøb billigere (sagt i sjov smiley og jeg er også ferm til at finde tingene på tilbud.

jeg syntes ikke jeg går på kompromis med kvalitet eller standen af den grund.

• #8   27. aug 2010 Jeg mener hvilke ting er
    MUST købe det helt nyt og hvad er pyt det kan da også være brugt agtigt ?

• #12   27. aug 2010 Shila: det var for at sætte en snak i gang hvad folk gør og ikke gør. Selvfølgelig er det op til mig selv ; )

• #13   27. aug 2010 jeg ville ikke køber madrasser, sutteflasker, sutter, termometer og den slags brugt ellers har jeg ingen betænkeligheder ved at købe brugt.

jeg ville dog f.eks aldrig købe en barnevogn der lugtede af røg , en autostol uden det rigtige godkendelsesmærke og jeg ville altid tjekke hvordan den var bedømt i crash-test før køb.

det første sæt tøj til sygehuset ville jeg også købe nyt - men ellers elsker jeg som sagt at købe pænt brugt og at arve smiley og jeg giver også rigtig meget videre eller donere det til mødrehjælpen.

• #14   27. aug 2010 jeg har lidt brugt tøj (:
    ellers er kravlegård, babyalarm, autostol og højstol brugt (:
    resten er nyt (:

• #15   27. aug 2010 købt nyt puslebord og hjemme ved sin far har hun ny seng. noget tøj købt brugt andet er nyt. nyt legetøj men noget har vi arvet...skrpåstol ny. barnevogn, højstol og barnevogn brugt..hendes første autostol lejede vi den anden har jeg købt fra ny.....kan ikke se der er noget galt i at købe brugt så længe det er fint stand og sikkerheden er i orden

• #16   27. aug 2010 Bonnie : der er også super mange brugte ting på nettet som ser helt nyt ud eller kun har været brugt lidt eller som du skrev selv, fejlkøb / impulskøb.

• #17   27. aug 2010 Mor og Blypper. ja det har jeg :o) Den første er 9 år og ham var jeg alene med og da han blev tre smed jeg alle hans ting ud på nær klapvogn og lidt tøj :o) mit barn nummer to skulle jeg jo så ha alt forfra da det var en pige og det købte vi os fra nyt på nær en klapvogn jeg havde gemt fra min søn da den stod som ny :o) hun er nu fem og ja her i april har vi så fået sidste skud på stammen og i mellem tiden har jeg jo os smidt alt ud på nær tøjet for meget af det havde jeg slet ikke brugt og havde stadig prismærke på fra nummer to, og ja så er klapvognen gået igen samt stor søsters barnevogn :o) men seng, dyner, vippestole, legetæpper og alt det der har vi købt fra nyt igen igen :o)

• #19   27. aug 2010 tania lige præcis: men nu gik snakken jo så os på hvad man køber brugt ;o), men ja havde de ligget tættere på hinanden var en del da os gået igen :o)
    og vil da os sige at jeg sagtens kunne tage noget brugt fra familie eller venner men da jeg har været hurtigst ude med bla, min søn ja så var der ikke noget og hente der hehe og ja de efter følgende har været piger og alle mine veninder og min bror har kun fået drenge :o)

• #21   27. aug 2010 Vi har købt stort set alt brugt smiley

• #22   27. aug 2010 Vi købte både nyt og brugt også arvede vi en masse smiley Det eneste nye vi købte var puslebord, sutter og sutteflaske også lidt nyt tøj også købte vi ny seng og madras til den første + barnevogn.. nr 2 fik en brugt tremmeseng og ny madras også købte vi en brugt tvillingevogn..

• #23   27. aug 2010 ved den første købte vi alt fra nyt. nr 2 har så arvet vuggen og tremmesengen, men da nr 2 var en pige ku hun ik rigtig genbruge hans garderobe, men hun har da feks sovet i nogle af hans grønne og blå dragter smiley

vi har også købt ny autostol og barnevogn til nr 2, men kun fordi jeg af en eller anden årsag smed autostolen ud :s og hans barnevogn blev stjålet, så var der ik rigtig nogen og arve smiley

men must af helt nyt vil jeg sige er sutteflasker, suttehoveder, autostol (af sikkerhedsmæssige årsager) madrasser.

Kommentér på:
Nyt eller brugt ?

Annonce