762 visninger
|
Oprettet:
svigermor mente vi skulle i avisen {{forumTopicSubject}}
(link fjernet)
click på dette link, det kan vist ikke beskrives bedre, som denne journalist har skrevet om lille sandras fødsel, og jeg tror ikke der er nogen der ikke kan lade være med at grine når i læser denne artikkel, og hvis i ikke griner får i garanteret et smil på læben for den måde jounalisten har skrevet det på var misse og jeg ved at skrælle grine, he he
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 19
gik jeres fødsel så hurtigt at du ikke nåede et vægge din mand ovenpå? det må da have været skræmmende og være alene om fødslen?
sabrina mor til viktor
tak for dine ros det er vi glade for at høre.
henriette rohde c
nej det er ikke så sjovt med sådan en fødsel når man står i det men når falck kommer i sidste øjeblik og overtager efter den lille er ude er man selvfølgelig noget lettet.
var jo nærvøs for om lille sandra ville trække vejret eller ej, og om mor ikke ville komme til skade på en eller anden måde, for tænker nogen gange på en film jeg ikke huske hvad hedder hvor faren mister konen under fødslen, selvom det er sjællendt det sker, men kan ikke lade være med at tænke sådan når man føder hjemme. men vi er faktisk glade for at føde hjemme for det gør os begge meget stolte.
og gudskelov gik alt simpelt hend bare efter bogen,så det er vi også glade for.
bjørnemor - Pernille
ja sjovt er vist ikke ordet.
da vi læste artiklen var vi også ved at grine os selv i laser, han kan virkelig få det til at lyde som en komisk film, men det skete jo også sådan som vi havde fortalt det, så vi har jo selv lavet artiklen sjov at læse, he he og bjørnemor, tusind tak for dine ros og karakter, jeg er også så pave stolt over det, var jo meget nærvøs for at jeg ville skade både barn og morlille, for hun skreg endnu mere hver gang jeg træk i lille sandra.
og var også bange for at trække hendes hovede af hendes krop fo jeg skulle trække hårdt og fatter ikke deres nakke kan holde til det. men jordmoderen sagde de kan sagtens holde til det så træk du bare.men på den måde hun sagde jeg skulle gøre.
Mvh stefan
svigermor mente vi skulle i avisen