{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

susan s
susan s
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44

umulig baby ved sengetid {{forumTopicSubject}}

hej hej,

min pige på 9 måneder har ellers altid været nem at lægge til at sove, vi plejer at synge lidt for hende og så sige godnat og så bare sidde ved siden af sengen til hun sover 5-10 minutter efter..
Sådan er det så ikke i denne uge..de sidste 4 aftener har hun været helt umulig, kan slet ikke finde ro, bliver meget ked af det. hun græder når hun skal ligge ned, lige så snart man tager hende op eller bare sætter hende op, så stopper hendes gråd... det hjælper ikke at synge eller ae hende eller sige shhh.. som vi plejer, hun er bare helt umulig at få til ro.
Synes det er et mærkeligt skift, når hun har været så god i de andre 9 måneder.
Har I oplevet det?? Ved ikke hvad det kan være og hvad vi gør for at lave det om igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  umulig baby ved sengetid
  • #1   9. jun 2010 Hmm.. har i fået tjekket at det ikke er mellemøresbetændelse?
    Min dreng havde det også da han var 9 mdr, og han græd når vi lagde ham ned, og stoppede så snart vi to ham op..

og hvis ikke ja, så får de altså nogle derioder hvor de er lidt mere tryghedsnarkomaner end ellers.. Det er en periode de skal igennem - og det går over igen. .:-)

• #3   9. jun 2010 Når der er optræk til forkølelse og dermed øreproblemer her bliver vores søn også sådan. Det varer typisk to uger og så holder han igen når forkølelsen er væk.

vil også sige du skal få tjekket ørerne. Vi skal have dræn i på tirsdag og så håber vi at slippe for mere uro og ørepine..

• #4   9. jun 2010 få tjekket ørene, sådan var min pige også og hun døjede rigtig meget med mellemøres betændelse, men kunne sagtens sove om dagen, men om aftenen kunne hun ikke sove og var rigtig ked. Nu har hun dræn i og der er bare ingenting, der er kun noget hvis hun selvfølgelig har mellemøresbetændelse smiley

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #5   9. jun 2010 ørene er også mit bud. især når du skriver at gråden stopper, når i tager hende op, det er et meget godt tegn.

• #6   10. jun 2010 Børn med mellemørebetændelse behøver ikke tage sig til ørerne - det gjorde min dreng ikke - derfor mistænkte jeg ikke det som det første.

• #7   10. jun 2010 Det kan også være væske i ørene, og det giver netop samme symptomer. Så en tur til ørelægen vil være en rigtigt god ide : )

Og nej selvom det er ørerne så behøver børnene ikke tage sig til dem, og er det mellemøres betændelse så skal de ikke have feber samtidigt.
    Uanset hvad det er, er det ørerne så er det meget smertefuldt og derfor kan den reaktion forekomme.

• #8   10. jun 2010 Min søn sidder også bare og dasker sig til ørerne som en hund der klør sine ører. Kommer i forb. med forkølelse.
    Men han har siden febr. fået målt trykket i ørerne og det er alt for højt, slet ingen udsving på trommehinden så der er konstant væske i ørerne på ham. Det letter når der kommer dræn i.
    Men det er også kun når han er forkølet vi mærker til væsken.

• #9   10. jun 2010 Ja få tjekket de små ører, her har hun haft det på nøjagtig samme måde og da vi kom til lægen og fik tjekket ørerne var der væske i....det er så heldigvis gået over nu så ingen problemer mere smiley
    Og her tog hun sig heller ikke til ørerne på noget tidspunkt.....

Kommentér på:
umulig baby ved sengetid

Annonce