{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

PCOS - hvornår og hvordan? {{forumTopicSubject}}

Hej jég er en 17 årig pige.
jeg tror jeg har PCOS, jeg har fulgt lidt med på de tråde hvor der bliver snakket om det da jeg en dag jo gerne vil have børn, jeg har læst om det på nettet og jeg har alle symtomerne . dog ved jeg ikke om jeg forhøjet androgener ( hvad er det?? ) jeg er meget overvægtig (171 cm og 132 kg) jeg har haft menestruation ca 1-2 gange om året siden jeg var 14 men kun af 1-3 dage, og det har jeg selvfølgelig synes var underligt men har efter min søster har født og jeg ligepludselig fik min mens tænkte jeg over at der måske kunne være noget i vejen med mig og læste om PCOS ..

er der nogen der vil fortælle mig hvad der betyder for ens krop i almindelighed, jeg har læst om det men søger mere folkd er har erfaringer med det.
hvad har det gjort for jeres krop og evt graviditeter ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PCOS - hvornår og hvordan?
  • #1   24. maj 2010 Hej..
    Jeg har pco! Er dog ikke overvægtig men har en lidt mandlig figur. Brede skuldre og smalde hofter.
    Vi fik hjælp til vores datter og det lykkedes heldigvis første gang med en hormon behandling.
    Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at ligge min livsstil om og tabe nogle af kiloerne. Det hjælper faktisk mange gange på folk med pco. Hvis de taber sig kommer deres mens igen. Og din mens kan sagtens blive væk fordi du er overvægtig..

Jeg har så heller aldirf fået min mens medmindre jeg var på p-piller, men det blev jeg jo ikke gravid af.. Hehe.. Men da jeg fik de hormon fra fertilitets klinikken i skive og kom i behandligder, kom den..
    Mange gange med pco har kvinderne mere testoron (mandlig hormoner) end de egelig burde have.
    Men snak med din læge om det hvis det er..

Hvis du vil kan du sende en privat besked til mig og så kan vi snakke der..

• #2   24. maj 2010 jeg kender ikke meget til pco, men min mens er ligesom din (som du har beskrevet) det er bare pletblødning i 1-3 dage. blev alligevel gravid.. vejer 58 kg... og er 170 cm

• #3   24. maj 2010 jeg har pcos og det påvirker ikke andet ved mig end at min mens kager og har sit eget liv. og så har jeg cyster på æggestokkene (men det kan man jo ik mærke). jeg er ikke overvægtig (jeg er 172 og har en vægt der svinger mellem 55 og 59kg)

jeg har fået 2 børn uden hjælp. men det bedste du kan gøre er jo at tage til lægen og få det afklaret smiley

Kommentér på:
PCOS - hvornår og hvordan?

Annonce