15. aug 2008 Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.298
Bange for at blive gravid :/ {{forumTopicSubject}}
Vi fik en vidunderlig datter for 10 uger siden, som er blevet lavet ved IVF-behandling...
Efter jeg har født er jeg blevet utrolig bange for at jeg skal blive gravid igen, da jeg virkelig ikke er klar til at få nr. 2 (vil ikke kunne ta en abort)...
Vi har brugt gummi efter fødslen og til nu... Jeg startede på p-piller ved min 1. mens (for en uge siden), så der burde jo ikke kunne ske noget...
Men bare tanken om, at hvis der nu alligevel skulle ske noget, for mig til at miste lysten til sex
Jeg har fortalt min kæreste om det, at jeg har overvejet at få en spiral op, for at være helt sikker...
Han mener dog, at gummi + p-piller + spiral + pcos og dårlig sædkvalitet på engang bliver for meget...
Er jeg den eneste der har haft det sådan..? Altså at være bange for at blive gravid for hurtigt igen..?
Vi har snakket om hvornår vi vil igen med projekt baby nr. 2, men det er først når Nikoline er 2år
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Og gider ikke p-piller igen, da jeg ikke trives på dem, så det må blive gummi......
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Har haft en blødning men da den var helt uden smerter mente min læge ikke at der havde været en ægløsning forinden, og derfor kan jeg pt. ikke få lagt spiral op endnu. Jeg har valgt en kobberspiral op da jeg ammer.
Østrogenen i P-Piller kan nemlig stoppe mælkeproduktionen. Man kan så få en type minipiller uden østrogen, men vil jeg ikke have, da jeg ikke ønsker han skal fyldes med hormonerne fra pillerne.
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
aug 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.298
aug 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.298
Ved Godt at nogle kun skal have hjælp til den første og de efterfølgene kommer "af sig selv", også derfor at vi ikke bare har ubeskyttet sex, da vi ønsker ca 3 år mellem vores børn
Karina K:
(link fjernet)
Jeg ammer ikk...
Jeg er blevet anbefalet at tage p-piller pga. PCOS'en, så dem "skal" jeg jo tage lige meget hvad
Håber at det bare er en periode jeg lige skal over, for syntes det er mega træls, at frygten for at bliver gravid er der
Bange for at blive gravid :/