{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  børneeksem
  • #1   12. maj 2010 jeg fik noget crem af en spicial læge i alagi og eksem og derme det er bare super

• #2   12. maj 2010 Jeg ville også gå til en speciel læge inden for allergi og eksem. Var jeg også til min søn de har bare en bredere viden om mange ting på det område.

• #3   12. maj 2010 jeg selv har haft det og fik noget der hedder ibaril, men der er binyrebarkhormoner i så det er ikke sikkert du kn få lov til at få det. men jeg brugte det få gange og det tog min eksem helt og har aldrig set skyggen af det siden, inden da prøvede vi alt fra olie, cremer og zoneterapi uden hjælp.

• #4   12. maj 2010 jeg har selv haft det, og min mor smurte os bare med helosan og så er sol rigtig godt for det smiley

• Moster L
    Moster L Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 33
    #5   12. maj 2010 hmm. hudlægen skal man have en henvisning til, og så lang er vi endnu ikke. vi har hormoncream, men dette er jo ikke optimalt, så jeg søger alternativer.
    men tak for hjælpen

• #6   12. maj 2010 Aderma exomega, det holder frederic's nede - faktisk helt væk.. Det anbefaler de også fra børne amb /allergi læge. Kan købes på apotek

Men alle læger giver først den meget milde hormoncrem, den havde så ingen virkning her. Så vi fik en på resept, som vi bruger ved de slemme pletter...

• #7   12. maj 2010 Jeg har det selv i svær grad. Jeg har det i 2½ år og er fri i 2½ år og så vender det stærkt tilbage og dækker hele kroppen så jeg er hæmmet af det i hverdagen fordi det er smertefuldt og klør og er rigtig tykt og grimt. Det eneste der er frit er mine fødder.

Nå men jeg har været igennem et utal af alternative metoder og ingen af dem har virket.
    jeg er inde i en fri periode nu, og har ca. 1½ år tilbage inden det kommer brusende frem igen. Men ellers bruger jeg Locoid på det meste af kroppen (ikke optimalt nej!) og de slemmeste steder, kategori 4 hormon cremer.

til de middel-svage almindelige pletter kan Mildison Lipid sagtens klare det. Den er mildere end Locoid men bare mere behagelig synes jeg.

Og ja sol er super godt for eksemen smiley bare ikke hvis man begynder at svede og blive fugtig af sveden for så bliver det bare værre. Men hvis man kan holde sig tør og få noget sol er det godt.

Du skulle prøve med røde bade. Det er også ret effektivt. Har du hørt om det? mener det hedder kalium permanganat (granulat)
    det kan købes på apoteket. Jeg fik røde bade og lysbehandlinger på sygehuset men man kan også tage de røde bade hjemme. Jeg skulle så ned i et stort badekar fordi jeg havde på hele kroppen men mange kunne nøjes med en balje og så stikke deres albueled ned i eller hvad der nu var ramt. Det er ikke hormonforstyrrende

• #8   12. maj 2010 men det er til når det bliver slemt. Det er godt hvis det er inficeret. Men dte kan nemt misfarve tøj og være svært at få af vasken hvis det kommer deri og det er jo sager så man bør lige snakke med lægen om det først

• #9   12. maj 2010 Her kan du læse om de forskellige mærker eksem crem - klasse - hvad og hvor det må andvendes osv.

http://www.netpatient.dk/Boerneeksem_medicin.htm

Vi har selv den milde Mildison (stryke 1) og Elocon (stryke 3) til frederic.

• #10   15. maj 2010 Mathias har haft det meget en overgang, men har kunne slå det ned med Decubal .. Har så os smurt ham rigtig mange gange..
    Når det var var slemt brugte vi Locoid i samråd med læge

Kommentér på:
børneeksem

Annonce