{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.342 visninger | Oprettet:

sandkasse + børneeksem {{forumTopicSubject}}

Ja min søn har lige fra han var bebs haft kraftig børneeksem, vi har været flere gange til hudlæge og giver ham den rette behandling med de forskellige cremer (selvom det er svært nu når han også skal have solcreme på).
når men når han så leger i sand osv i børnehaven, går hans eksem HELT amok, og i morges sagde jeg så til pædagogerne at han altså ikke skulle lege for meget i sandkassen PGA hans eksem, og har også forklaret ham det selv. Pædagogerne siger de ikk kan gøre noget ved det, og jeg sys også selv det er svært at sige til sin 3 årige søn han ikke må, men han er nærmest allergisk overfor det smiley
Hvad ville i gøre ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sandkasse + børneeksem
  • #1   10. jun 2013 Sige det engang til, selvfølgelig kan de da begrænse hans adgang til sandkassen.

• #2   10. jun 2013 De så ret negativt på jeg sagde det. Men jeg håber de vil begrænse det, da det er synd for Danny han skal have kløen over det hele smiley

• #3   10. jun 2013 Jeg tænker om ikke han kan få noget langt tøj på som samtidigt er meget let? sådan at det ikke er bare ben og arme i sandkassen, og derudover skal tiden i sandkassen selvfølgelig begrænses, og det kan pædagogerne også være med til uden det koster mange kræfter.

• #4   10. jun 2013 Er du sikker på at det er sandet? Det kunne jo også være solcremen? Men hvis det er sandet, ja så må de forsøge at finde andre lege til ham! Men helt afskære sandkassen bliver nok umuligt og selvfølgelig også urimeligt for ham...

• #5   10. jun 2013 det er sandet smiley
    Og sys det er lidt synd med langt tøj når det er 20 + grader.
    Men vi håber han selv kan se det ikke er sjovt når det gør ondt. Han er nu en meget fornuftig dreng. Sys ikk pædagogerne virkede til at ville hjælpe smiley

• * Mama1304 *
    * Mama1304 * Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 113 Svar: 259
    #6   10. jun 2013 Han kan sagtens få noget tynd tøj på, sm dækker huden smiley Jeg passer en pige, som endnu ikke har haft bare ben, hun har næsten altid nogle meget tynde (nærmest gennemsigtig) bukser og samme stof bluse på smiley

• #7   10. jun 2013 Men det sand kommer jo ind alle steder, og hvis han har langt tøj på bliver det bare inde på huden og kan ikke komme ud. Selv hans hår er fyldt med sand og inde i strømper osv... Det er noget øv med det sand smiley

• #8   11. jun 2013 nogle børn for sandkasse eksem i alle de varme mdr og have børne eksem oveni gør det endnu være..

Det hedder ikke sandkasse eksem, men har svedt ud hvad det hedder..

• #9   11. jun 2013 Måske han har "sandkasse eksem" så smiley

• #10   11. jun 2013 der kommer ihvertfald en del op på google når man skriver sandkasse eksem..

Kommentér på:
sandkasse + børneeksem

Annonce