{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Det måtte bare ikke ske :0( {{forumTopicSubject}}

Ja, i går nåede jeg kun på arbejde idet min dp mor ringer at jeg skal komme med det samme FORDI malthe var faldt ud af sin barnevogen GISP !!!!

Han er jo spændt fast med sele og minsandten ikke om hans barnevogn er tippet FOROVER MED HAM :0( .....på trods af den er låst !!!!! Så vi måtte en tur på skadestuen med bette manden som VAR MEGET tæt på at miste det yderste af hans finger :0( 3 sting blev det til !!!

NU STÅR JEG i den sitation at den barnevogn kommer jeg ALDRIG TIL AT STOLE PÅ igen..... jeg har kontaktet det firma der laver de barnevogne og det eneste hun havde at sige var at vi skulle sende den IND !!!! Jeg har stadigvæk 2 års garanti på den MEN JEG vil jo ikke eje sådan en barnesogn mere ........

HVAD FANDEN SKAL JEG GØRE ?????????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det måtte bare ikke ske :0(
  • #1   7. maj 2010 ER der mon ingen steder hvor man kan finde regler eller lig. om at en barnevogn simpelhen ikke må kunne gøre det ????? JEG HAR LEDT OG LEDT men intet kan jeg finde :0(

• #2   7. maj 2010 jeg ville sende den ind som de siger sammen med et brev om du på ingen måde ønsker en lign vogn og så se hvad de siger tror desværre ikke man kan gøre så meget andet måske andre har bedre råd..

• #3   7. maj 2010 Hvad er det for en barnevogn???
    Ja er da egentlig rart at vide... føj da en grim oplevelse...

Håber lille manden har det godtt efter omstændighederne

• #4   7. maj 2010 forbrugerstyrrelsen måske?

• #5   7. maj 2010 Det er en Simo barnevogn :0( ....... Jeg mener bare ikke at lige meget hvad måtte det ikke kunne ske !!!! TÆNK HVIS han ikke havde haft sele på !!!!!!! Han ville ha slået hans lille hoved rigtig slemt ........

• #6   7. maj 2010 Heidi : Ja har også overvejet KRAFTIGT AT KONTAKTE DEM...... det må bare ikke ske !!! Han vejer altså kun 12 kg og er 16 mrd

• #7   7. maj 2010 ej føj det er da vanvittigt, og du er 100% på dp havde slået foden låsen til

• #8   7. maj 2010 Sabrina : JA det er jeg 100 % sikker på at hun har !!!!!

Jeg er bare så frusteret

• #9   7. maj 2010 Jeg har også en Simo, jo den tilter meget let forover..

Min skal ikke bruges igen til vores næste barn, der bruger jeg en stor klapvogn hvori de også er plads til lift.. Jeg skal ikke risikere noget, trods den aldrig har væltet med Sille.. Men været ved det flere gange...

• #10   7. maj 2010 JEG MÅ bare få den sendt ind ...... Og se hvad de siger til den !!!! hmm men allermest ville jeg jo bare ha en helt anden vogn istedet for !!!! Det var jo meningen at den også skulle bruges til den næste men.... ja :0(

• #11   7. maj 2010 Vi har også en simo vogn men den er 14 år gammel nu og den har johanne også væltet, med foden slået til da jeg SELV gjorde det og med sele på... Jeg tog det som værede min fejl... Jeg fik af vide det var fordi selen var for løs....

• #12   7. maj 2010 jeg ville kontakte forbruger styrelsen, basta eller lig

• #13   7. maj 2010 jeg ville ogsp lige fortælle hvis du fra indbo forsikring har du fri rets hjælp op til 75000 hvis det skulle blive nødvendigt for der skal da søges erstatning jeg villle også kontakte en advokat

• #14   7. maj 2010 Europa har fastlagt i nogle minimums sikkerhedskrav. Sikkerhedskravene for køretøjer (dvs. barnevogne, kombinationsvogne, klapvogne, paraplyklapvogne) er beskrevet i den europæiske standard: EN 1888:2003. I standarden beskrives krav og testmetoder for blandt andet; test af bremser, stabilitet, styrke og fingerklemfælder. I Danmark er det ikke et lovkrav, at barnevogne skal opfylde kravene i EN 1888:2003, så du kan sagtens støde på vogne - både dyre og billige - der ikke er testet eller som ikke har kunnet klare testen. Husk derfor selv at være opmærksom på, om netop den vogn, du har udset dig, opfylder kravene i EN 1888:2003. Vær også opmærksom på, hvem der har testet vognen, der skal helst være nogen, der lægger navn til testen såsom: ForbrugerLaboratoriet, Dansk Varefakta Nævn (DVN) eller tyske TÜV.

fundet her:
    (link fjernet)

så der er vist desværre ikke noegt at komme efter - men det er satme for dårligt

• #16   7. maj 2010 Jeg har kontaktet forbruger styrelsen men kan først ringe derind mandag igen hmm....... Ja jeg vil bare gerne ha mine penge tilbage efter som den garanti ikk er udløbet endnu !!!!

Synes bare ikke lige vi har penge til en ny lige pt og det der gør mig endnu mere GAL er sku at jeg har købt netop så den kunne bruges til den næste hmmm..... MEN NEJ !!!!!

• #17   7. maj 2010 Charlotte : jeg ville aldrig kunne finde på at sælge sådan en vogn vider .... tænk hvis det samme skulle ske for et andet barn

• #18   7. maj 2010 det var en af de grunde til vi valgte en oddervogn, ham der hjalp os i butikken sagde nemlig at det faktisk temmeligt ofte sker at barnevognen tipper og børnene falder ud, eller hele vognen vælter når ikke den er fuldt understøttet som kun odder er....

jeg ville sende den ind og sige jeg ville have alle penge tilbage og herefter købe en god solid oddervogn, men det er jo bare min mening ;o)
    og jeg ville bestemt ikke tvivle på dagplejemoren, jeg er sikker på hun har gjort det rigtige, og det altså var et uheld som kun vognen kan få skylden for ;o)

• #19   7. maj 2010 Ditte : Den barnevogn er fuld støttet hele vejen..... problemet ligger i at den ikke vejer en disse og er ekstrem fleksibel !!!!! Ja en odder ville være MEGET BEDRE...... det er også den barnevogn alle dp`er synes bedst om !!!!

JEG stoler 100 % på min dp mor !!

Kommentér på:
Det måtte bare ikke ske :0(

Annonce