{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.556 visninger | Oprettet:

Lærke L
Lærke L
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55

Det bare øv {{forumTopicSubject}}

Er så frustreret lige pt.. Vi har nu prøvet at blive gravid i et godt stykke tid nu. fik sidste år dommen pco af en gynækolog. som ville hjælpe os hvis jeg tabte 16 kg. jeg tabte 24 kg. jeg blev gravid men mistede i uge 7 +4. d. 26/12.2012.. siden har hun sat os på standby. jeg var så for 4 uger siden nede ved egen læge og hører om det virkelig ku passe.. han sendte ös på sygehuset på gynækologisk amb. og med det samme kunne de se at jeg ikke havde pco MEN pcos. og at min mands sæd var nedsat. ergo han starter mig op i pergotime + en homon sprøjte ved næste mens. virker det ikke må vi videre til odense..

Så sidder jeg jo og tænker om den første gynækolog ikke bare kunne have læst lektien da jeg jo havde svær pcos (ikke let pco som hun sagde) og min mands sæd fejlede intet ifølge hende..

Sorry det lange opslag måtte hele vand ud A ØRENE

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det bare øv
  • #1   31. aug 2013 Øv:-( håber i nu får den rette behandling og at storken snart lander hos jer.

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#2   31. aug 2013 Mange tak .. smiley

• #3   31. aug 2013 Pco og pcos er jo i og for sig det samme, det eneste der er forskellen er antallet af symptomer..
    Og det er ,jo op til en enkelte læge at vurdere om der er tale om en forbigående tilstand eller en egentlig varig sygdom..
    Hvilke symptomer har gynækologen og sygehuset fastsat deres diagnoser på baggrund af?
    S kan du jo hurtigt sammenligne om din gynækolog har begået en fejl, eller om der er tale om et tilkommet symptom, eller om der er tale om et simpelt fortolkningsspørgsmål..
    Mht sædkvaliteten ligger den jo intervaller.. Da vi var møllen igennem, var der store udslag i antallet af sædceller, måskemder er tale om det samme her..

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

#4   31. aug 2013 så er problemet bare at gynækologen siger til mig det ikke ser slemt ud... men da jeg så kommer på sygehuset er der desværre over 12 cyster på hver æggestok... og mandens sæd prøver viser at mange af dem er døde.... så at gå fra at det ikke er så slemt og så til at få af vide at man starter op i fertilitet behandling med det samme med hormon osv..Odense.... er det der gør mig frustreret.. og også lidt ked af det.. vi har nu været på standby i 9 mdr.,,,...

• #5   31. aug 2013 Ja man må sige det er noget af en opdagelse:-(

• #6   31. aug 2013 Jamen for at have pco skal der jo netop være over 12 cyster på hver æggestok, så det er vel ikke nogen overraskelse, eftersom gynækologen allerede havde stillet diagnosen? Antallet af cyster over 12 gør jo ingen forskel for alvorligheden af sygdommen..
    Hvor mange sædprøver har I fået lavet over hvor mange dage hos henholdvis gyn og sygehus? Og er der sket forandringer på hjemmefronten siden de første prøver?

• #7   31. aug 2013 Blev du gravid natuligt 1. Gang, for så er det faktisk normal procedure at man bliver sat på hold i 12 mdr for at kroppen får tid til at rekreere, det er jo en hård omgang at være i behandling.. Både fysisk, men også psykisk..

• #8   1. sep 2013 Har prøvet det samme den ene læge siger jeg har pco og den anden siger man ikke har det er vildt frustrerende , men selv om man har det er der rigtig mange hvor det lykkes uden hjælp op med humøret smiley tror os man selv nogen gange kan lave rod i sit system hvis man virkelig ønsker at blive gravid nu her .

Kommentér på:
Det bare øv

Annonce