Det bare øv {{forumTopicSubject}}
Er så frustreret lige pt.. Vi har nu prøvet at blive gravid i et godt stykke tid nu. fik sidste år dommen pco af en gynækolog. som ville hjælpe os hvis jeg tabte 16 kg. jeg tabte 24 kg. jeg blev gravid men mistede i uge 7 +4. d. 26/12.2012.. siden har hun sat os på standby. jeg var så for 4 uger siden nede ved egen læge og hører om det virkelig ku passe.. han sendte ös på sygehuset på gynækologisk amb. og med det samme kunne de se at jeg ikke havde pco MEN pcos. og at min mands sæd var nedsat. ergo han starter mig op i pergotime + en homon sprøjte ved næste mens. virker det ikke må vi videre til odense..
Så sidder jeg jo og tænker om den første gynækolog ikke bare kunne have læst lektien da jeg jo havde svær pcos (ikke let pco som hun sagde) og min mands sæd fejlede intet ifølge hende..
Sorry det lange opslag måtte hele vand ud A ØRENE
aug 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20
dec 2011
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Og det er ,jo op til en enkelte læge at vurdere om der er tale om en forbigående tilstand eller en egentlig varig sygdom..
Hvilke symptomer har gynækologen og sygehuset fastsat deres diagnoser på baggrund af?
S kan du jo hurtigt sammenligne om din gynækolog har begået en fejl, eller om der er tale om et tilkommet symptom, eller om der er tale om et simpelt fortolkningsspørgsmål..
Mht sædkvaliteten ligger den jo intervaller.. Da vi var møllen igennem, var der store udslag i antallet af sædceller, måskemder er tale om det samme her..
dec 2011
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55
aug 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20
maj 2010
Hvor mange sædprøver har I fået lavet over hvor mange dage hos henholdvis gyn og sygehus? Og er der sket forandringer på hjemmefronten siden de første prøver?
maj 2010
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 40
Det bare øv