{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

dilemma? {{forumTopicSubject}}

vi står og skal have dagpleje til vores søn og er blevet tilbudt en vi ikke havde hørt om, spurgte derfor om en som vi kendte flere der synes godt om, og hun havde en ledig plads som vi sagde ja tak til, men så har vi i mellemtiden fundet ud af at hun har kat, og min kæreste har altid været med allergisk over for især kat og andre ting. Der blev taget en navlestrengsprøve ved fødslen og den viste forhøjet tal (1,8) men han er 9 mdr nu og har aldig vist tegn på noget endnu i hvert fald, men synes bare det er svært, hvad ville i gøre, dagplejerne hænger ikke på træerne i vores by.

Undskyld det blev lidt langt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dilemma?
Kommentér på:
dilemma?

Annonce