352 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

skal ... skal ikke... skal ... skal ikke...

hej alle sammen....
vil lige høre lidt fra jer andre... erfaringer meninger osv.....
jeg er den stolte mor til 3 dejlige piger på 10 år 4 år og 10 mdr.......
jeg bliver 33 til oktober......
jeg har virkelig bare en lyst nu til at få et barn mere... og NEJ ikke fordi jeg ønsker mig en dreng bare en velskabt lille baby.......
men ...hvornår har man nok..... og hvornår er man for gammel..... ja jeg tænker jo bare 4 børn hold da op hun må være gal men jeg kan bare mærke at jeg hele tiden tænker på at jeg gerne vil........ men andres ord og meninger gør måske at jeg holder igen....
er 4 mange ? og er jeg mon for gammel ?
nogen der vil dele lidt erfaringer med mig ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal ... skal ikke...
  • #1   6. jul 2008 hvis du har plads osv. og overskudet så klø på... nej du ikke for gammel... hvis man kan overskue 4 børn og man har lyst til 4 stk så gør det smiley held og lykke med det... smiley

• #2   6. jul 2008 Min mor har 4 børn på 25,24,10 og 8.. Og hun er 47...
    Min svigerinde har 6 børn på 1,3,5,8,11 og 13 og hun er 35...
    Så vil da bestemt ikke mene der er noget galt i at du gerne vil have flere... og synes da bestemt heller ikke at 33 er nogen alder... c",)..
    God fornøjelse....

• #3   6. jul 2008 Synes heller ikke at du er for gammel smiley
    Du er jo også kun så gammel som DU selv føler dig smiley smil ..
    Min mor har også fire piger , på 29-27-25 og mig på 19 smiley
    Hun er 47 - der ud over har hun to børnbørn på 7 og 2 år ..
    Så kom du bare i svig smiley

• #4   6. jul 2008 altså syntes heller ikk du er for gammel er nogle stykker i min mødregruppe der er over 40år..

• Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #5   6. jul 2008 Min storesøster er 33 og fik sin nr 4 i oktober. Du er absolut ikke for gammel. Det er jo mere eller mindre at få 4 børn nu til dags. Som de andre siger så er der også flere kvinder som får sit første barn som 30 år, så lad du vær med at lytte til dem, der siger du ikke skal få nr. 4. Følg dit hjerte:-) De skal jo nok tage godt imod barnet når det kommer til verden.

• #6   6. jul 2008 hej.
    min mor har 6 børn på henholdsvis: 27, 25, 20, 19, 17 og 14 år. og så har hun så egentlig født 7 men min ene søster er død.. hun er selv 43 år.. og syntes ikke at 33 er nogen alder..! så syntes da helt klart du skal have den 4. hvis det er det du vil...

• #7   6. jul 2008 så er der forresten også min farbror, han har 5 børn, 18, 15, 7, 3, 1..
    han er selv 45 og konen er 40.. sååå jeg syntes stadig ikke du er for gammel! tvært imod!

• #8   6. jul 2008 hejsa jeg blive også 33 men kun 3 børn og en på vej så det er da ikke så slemt

• #9   6. jul 2008 hehe hej alle
    takker for jeres opbakning ..
    giver mig da noget ro på at høre...
    jeps jeg har 3 skønne helt igennem dejlige piger
    en stille nem en på 10...
    en være krudtugle bisse på 4 og så en på bare 10 mdr snart 11 dog ggg
    hun var kolik barn de første 3 mdr og er stadig en rigtig hysse bebse.... dog synes jeg at jeg ikke har fået nyt det så meget som jeg burde denne gang og føler bare at jeg må have en til..... osse for den lilles skyld.. kunne da være lidt sjovt med to tæt på hinanden .. kan godt se min store og mellemste ikke har så meget glæde af hinanden....
    dog føler jeg mig ikke gammel.. kan lege med mine børn lave ting med dem hygge og bare snakke synge i timevis..... det er nok mere frygten for om det hele mon går 1 gang til....
    mon min krop godtager det igen osv
    med nr fik jeg jo en styrtblødning 1 uge efter fødslen pga jordemoderen ikke havde opdaget hele moderkagen ikke var kommet ud... tænker meget på hvad risikoen er for at det kan ske igen ?
    men jaaaa tror sku jeg er tæt på at overveje at gøre det... elsker mine børn er stolt af dem hver og en !

• #10   6. jul 2008 ps undskyld jeg først har skrevet tilbage nu men ved ikk lige hvorfor den ikke giver besked når i skriver har da krydset af til det .... øøøv

• #11   7. jul 2008 Jeg syntes da slet ikke du er for gammel.
    Min mor har 5 børn, mig på 21, en på 17, en på 15, en på 11 og en på 5, hun er selv 39.
    Min svigermor har 6 drenge, en på 32, en på 27, en på 22, en på 19, en på 15 og en på 11 og hun er 50.

• #12   7. jul 2008 hehe næh i har nok ret.... folk er ligesom bare ved at falde døde om når jeg nævner jeg ønsker at få nr 4 og så nu allerede og med min alder ! gg

• #13   8. jul 2008 anja s..

så længe du kan få børn... er du vel heller ikke for gammel smiley

altså min mor var godt nok kun 26 år da hun fik nr. 6... men tror da ikke hun føler sig for gammel til at få børn nu heller...(ikke at hun er spor interesseret i det, nu hvor der er børnebørn) hun er 44...

Kommentér på:
skal ... skal ikke...

Annonce