{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Amme / Flaske !? {{forumTopicSubject}}

Citat fra
http://voresborn.dk/barnets-udvikling-fra-a-z/folg-din-babys-udvikling-uge-for-uge/3855-uge-2-nu-kan-baby-komme-i-bad

: Flaske: Nogle vælger helt at stoppe amningen, andre ammer deres barn og supplerer op med modermælkserstatning.

Det her er citeret fra uge 2 af baby´s liv ..
Der lyder det jo som om man SKAL give flaske fra uge to..
Det skal man da ikke !? Altså hvis man ammer og barnet er glad og tilfreds, så er der vel ingen grund til at smide en flaske i munden på dem !?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amme / Flaske !?
  • #1   19. jan 2010 Nej bestemt ikke, det er da klart det bedste at give bryst, hvis mor og barn trives.

• #2   19. jan 2010 nej bestemt ikke mine har aldrig fået en flaske
    mine er fuld ammet i hhv 6, 7 og 8 mdr
    og supplerende ammet i 14, 18 og 30 mdr

• #3   19. jan 2010 Jeg læser det som sådan ikke, som om at MAN skal gøre det, men at nogle gør eller at man kan. Det er vel forskelligt om man vil amme, ikke vil amme eller kombinere de to. Det er et valg man tager, og der er fordele/ulemper ved at vælge det ene frem for det andet - eller ved at bruge et kombinationsmetode. Selvfølgelig alt efter hvilken overbevisning, man har inden for det område.

• #5   19. jan 2010
    Okay, mange tak..

Altså lige da jeg læste det opfattede JEG det som at det var et must, og det tænkte jeg var mærkeligt, derfor jeg lige ville vide mig sikker ..

Men jeg vil da så satse på og amme hende fuldt ud så langt tid jeg kan .. smiley

• #7   19. jan 2010
    Nej nej .. Siger heller ikke det er sådan sen skal forstås, men jeg læste det bare lige hurtigt som det var et must !!!!
    Men kan ikke se man sku være en dårligere mor fordi man måtte ty til flasken .. ( Hehe .. Altså sutte flasken .. ) Jeg sys det er ærgeligt for de mødre der ikke kan amme hvis de gerne vil, men sådan er det desværre engang i mellem .. smiley

Men takker igen for alle svarende .. Og er glad for jeg blev liiidt klogere .. Ville jo være synd for min kære baby hvis jeg nu bare havde fået ind i hovede man bare kunne amme og man så slet ikke kunne .. Hehe . Men det kunne man .. Heldigt heldigt ..

(( Føler mig lidt blond, hehe ))

Kommentér på:
Amme / Flaske !?

Annonce