{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Unge forældre {{forumTopicSubject}}

Hej!
Fordi jeg har lidt spørgsmål vil jeg gerne høre fra et eller flere unge par, som fandt sammen i en ung alder og fik barn og stadig er sammen nu.. Om i kun har været sammen 1 år, er ligemeget, bare i har barn/er gravid..:)
Skriv privat.

Glæder mig til, at høre fra jer..

-Mischa..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unge forældre
  • #1   9. jan 2010 Hvor gamle er unge forældre så?? smiley

• #2   9. jan 2010 Ja, godt spørgsmål, smiler...
    Mmh.. Under 22 for kvinden.. smiley

• #3   9. jan 2010 Var 21 da vi fik vores vildbasse...

• #4   9. jan 2010 Min kæreste og jeg har 2 års dag den 23 februar.. smiley

men nu var vores søn heller ikke lige heeeelt planlagt... men det nu det.. smiley
    min termin er den 17 januar smiley

• #5   9. jan 2010 Malene:
    Hvornår blev i gift og hvor mange år siden fandt i sammen?

• #6   9. jan 2010 Vi har været sammen siden 1/1-06, blev gravid i feb 08, fødte sep 08 og vi er blevet gift maj 09..

• #7   9. jan 2010 Var barnet planlagt?? smiley

• #11   9. jan 2010 kæresten og jeg fandt sammen da vi var 16 og har barn, bolig, bil og er gift. går snart ind på 10 år

• #12   9. jan 2010 Jep.. Han var ganske planlagt.. smiley

• #13   9. jan 2010 Rikke:
    Wow, det er jo snart!
    Jeg vil holde øje med din profil så! ;D Håber snart for dig, at der sker noget..;)

Til jer alle:
    Var barnet planlagt???

• #14   9. jan 2010 Kim & jeg har været sammen i 3år her d. 18 feb.
    vi har 2 børn sammen og er stadig sammen.

hvad vil du gerne vide ?

• #16   9. jan 2010 Louise:
    Er det noget speicelt der gør, at du ikke kan få barn naturligt??

• #18   9. jan 2010 Vi var 17 og 23 da vi fandt sammen, og i dag er jeg 22 og kæresten 27, og vi har en datter på 2 år...
    Hun var planlagt, og vi er begyndt at snakke om nummer 2.
    Jeg har taget min uddannelse efter vi har fået vores datter og er uddannet til sommer. Kæresten er lige blevet færdig med hans uddannelse.
    Hvad vil du spørge om?

• #19   9. jan 2010 Jamen jeg vil bare høre lidt fra nogen som planlagde barn forholdsvis tidligt og hvordan i klarer hverdagen og sådan med uddannelse/arbejde også. smiley

• #21   9. jan 2010 ´Vores var planlagt.. Vi begyndte projekt baby i feb 07.. Der havde vi været sammen 1 år og 1 måned..

• #22   9. jan 2010 Anitta:
    Hold da op, der er sket noget så..
    Hvordan får du tid til både hunde, børn, kæreste og uddannelse?? smiley

• #23   9. jan 2010 Haha, åh nej, jeg håber da ikke du dør! ;D
    Jeg har selv to hunde og jeg skal også have et par kurser/uddannelser som hundeadfærdsbehandler- og træner. Men jeg vil også vildt gerne have børn..
    Jeg er bare bange for, at jeg mister tiden til hundene, for det er virkelig det jeg går op i med mit liv.. smiley

• #24   9. jan 2010 Jeg fødte da jeg var 22, 4 måneder efter havde mig og kæresten (der er 2 år ældre end mig) 3 års dag.. Katja var ikke planlagt, men når man leger uden beskyttelse, så kommer der på et tidspunkt noget ud af det smiley

Jeg er nu 23 år, det fyldte jeg 2 måneder efter jeg havde født smiley

• #25   9. jan 2010 Fandt sammen med kæresten da jeg var 17. Han er 7 år ældre end jeg er.

Vi fik Emilie for snart 1 år siden, har snart været sammen i 7 år og planen er at det bliver ved sådan smiley
    Emilie var ikke planlagt men er lykkelig for at hun kom smiley Og vi planlægger søskende til hende også..

• #27   9. jan 2010 Tack for alle svar! ;D

• #29   9. jan 2010 Ohi, det gik hurtigt! Smiler..

• #31   9. jan 2010 Jamen vores hverdag fungere i mit hoved optimalt.
    Vi, voksne, står op kl 6, og kl 6.30 bliver tøsen vækket.
    kl 7.10 kører vi hjemmefra, aflevere manden på job, og jeg aflevere tøsen inden jeg kører i skole hvor jeg møder 7.55. min skole ligger 30 km væk
    Jeg har oftest fri kl 13.25, hvor jeg så kører hjem, stiller min taske, gør en lille smule klar til aftensmaden, kører op efter tøsen, handler sammen med hende.
    så henter vi kæresten kl 15.30, og kører hjem og hygger.
    laver aftensmad og spiser kl 17.30 og så går hun i seng omkring kl 18.30.
    Så laver jeg lektier og evt lidt hygge foran tv eller computer med manden og så i seng, og så starter vi forfra dagen efter...
    Jeg var igang med min HF da jeg blev gravid, og fik min eksamen da jeg var 3 måneder henne. Startede herefter på nogle enkelte fag på VUC, hvor jeg så gik på barsel i oktober pga bækkenløsning. Men var alligevel til eksamen til sommer, hvor jeg bestod de 3 fag jeg havde startet på om sommeren. havde så 1½ måneds sommerferie og så startede min datter i dagpleje i en alder af 8 måneder hvor jeg startede på min uddannelse...
    Og nu mangler jeg et halvt år og hun fyldte 2 år for 2 måneder siden...

Synes ikke det har været svært at studerer, være mor og være ung på en gang... Men selvfølgelig kræver det noget af en, for selvfølgelig vil man helst være sammen med sit barn og bare hygge osv,. Men man er nødt til at tænke på fremtiden.
    Synes min datter har det super i hendes dagpleje og hendes dagplejere synes hun er et luksus barn, for har jeg en fridag, hvilket jeg har ca en gang om ugen, så er hun hjemme. Plus hun bliver hentet tidligt hver dag.

Håber det besvarede dine spørgsmål smiley

• #32   9. jan 2010 Jeg var 13 (næsten 14) og min forlovet var 20, da vi fandt sammen.. vi har været sammen i 7½ år - Vores søn var som sådan ikke planlagt men et a mine største ønsker...Vores søn er 9 mdr her den 14. jan. Og vi har det super godt sammen.. Han er noget a det beste der er sket os.. Men jeg var 20 da jeg fødte og manden 27....

• #33   9. jan 2010 mig og min kæreste er begge 24 år og har været sammen i 5 !/2 år. vi har 2 børn. victor blir snart 3 år og freja er 2 mdr. ingen af dem var planlagte, men meget velkomne smiley

• #35   9. jan 2010 jeg er 24 og har en på 3½ og en på 2

• #36   9. jan 2010 Lene og Jan: der er ikke en disideret grænse for hvornår man er ung mor, hvad jeg ved af.. Men jeg vil mene at man er ung mor når man er under 22 når man får barn...

• #40   9. jan 2010 jeg fandt sammen med pigernes far da jeg var 16, og han 24.. vi fik nickoline i 07, og jasmin i 09.. vi har været sammen siden 03 og forlovet siden 04.. vi skal giftes i år...

• #41   9. jan 2010 Min kærste og jeg fandt sammen da jeg var 16 år gammel, og han 20 år.
    Vi er i dag 20 år og 24 år - og har en lille dreng på 2 måneder.

Vi har været sammen i 4 år, og er ikke i tvivl om at det vil blive til en hel del år mere... smiley

• #42   9. jan 2010 Hej.

Til juni har vi været gift i 8 år og kendt hinanden i 9. Vi fik Frederic 3 sep '08 og fyldte selv 30 for 2 dage siden..

Vi har aldrig brugt beskyttelse i de år, så han har været velkommen i mange år.

• #43   10. jan 2010 ved ikke om jeg gælder som ung mor, føler mig da sådan:-) jeg er 24 og har lige fået lille malene. har været sammen med min forlovede i 8 år her til juni:-)

• #44   10. jan 2010 Vi var 15 og 23 da vi fandt sammen
    i dag er vi 20 og 28 og har en datter på 4 måneder

• #45   10. jan 2010 Jeg er sammen med min mand smiley
    vi begyndte at komme sammen kort før jeg fyldte 20 fik første barn kort før jeg fyldte 21
    nr 2 da jeg lige var blevet 23 vi blev gift da hun blev døbt
    fik nr 3 da jeg var 25 og jeg et nu 29
    vi har haft vores op og nedture men jeg er super forelsket i ham og vi hr aldrig haft det bedre end nu

• #46   10. jan 2010 Min mand og jeg har været sammen i snart 13 år, jeg var 15 da vi begyndte at komme sammen og han var 17. Vi begyndte at komme sammen i maj 97 og i okt 04 kom vores første barn Nanna, da var jeg 22, og i dec. 06 kom vores andet barn Jeppe : )

• #48   10. jan 2010 Jeg mødte min mand den 1/1-2005 da jeg var 17 og min mand var 28
    Vi blev forlovet 1/1-2006
    Vi købte hus sammen i maj 2006
    Og begyndte at planlægge barn i oktober 2006
    I januar 2007 var jeg gravid men mistede desværre i uge 9 men blev heldigvis allerede gravid igen i april måned 2007 og den 20 januar 2008 kom vores dejlige lille søn til verden :o)
    Vi blev gift den 10 maj 2008
    Begyndte at planlægge barn nummer to i april 2009
    Og nu har vi været sammen i 5 år og venter vores andet barn i marts 2010 :o)

Kommentér på:
Unge forældre

Annonce