{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Unge forældre ? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Min kæreste og jeg er hhv 23 og 25 år... Vi forsøger at blive gravid...

Det jeg tænker meget over er hvordan unge forældre oplever det at være forældre... Her tænker jeg mere lidt på om man oplever folk kigger skævt efter jer... Jeg må indrømme at jeg selv hvis jeg ser meget unge tænker: hold da op de er godt nok unge...

Men hvordan oplever i det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unge forældre ?
  • #1   24. mar 2009 jeg var 22 8dage efter jeg fødte og jeg synes ikke jeg ahr set nogle øjne fra nogen eller kommentar..

• #2   24. mar 2009 nu er jeg 25 og mor til 2 den yngste far som er min mand er 36 jeg har aldrig oplevet folk kikker selv om jeg kommer gående med barnevogn og en stor ved siden af, får en masse smil men dem tolker jeg ikke negativt smiley

skal lige siges jeg var 20 da jeg fik den store

• #3   24. mar 2009 Jeg var 20 da jeg fik min datter, syns ikke der kom nogen kommentare eller nogen kiggede, tværtimod syns jeg at "ældre" mødre har været gode til at give gode råd

• #4   24. mar 2009 Jeg vil sige jeg kender to unge mødre... Og ja der må jeg indrømme jeg kigger skævt... Alle der vil passe deres børn i weekenderne får lov til det for der skal de i byen...

Men det er klart der er forskel... Men nej hvor er jeg nervøs, hvad nu hvis jeg ikke er så klar som jeg mener jeg er... Altså jeg er stoppet med byen og alt det pjat, men det er ikke lige som man tror, har jeg en idé om...

Men stort skulderklap til alle jer unge mødre der klare den smiley

• #5   24. mar 2009 Hehe, det ved jeg ikke...

Men oplevede i dag at min datter stod og kaldte "Mooar" over i centret i dag, og så kom en ældre mand forbi og sagde "Det må være en joke, det er jo din søster" sagde han til min datter LOOOOL!
    Meget skægt!

• #6   24. mar 2009 må som JANNIE sige at folk ser noget skævt til en 16-åriget mor.. Og mange er møg fordomsfulde..

• #7   24. mar 2009 Jannie

Hvordan klarede du det... Både at være mor som 16 årig og alle dem der snakkede

• #8   24. mar 2009 Jeg var 22 da jeg fik Nanna i 2004, og min mødregruppe der blev der set ned på min, jeg var den yngste med det ældste barn: ( Og Nanna var delvis planlagt : ) Det kunne jeg ikke have så jeg stoppede med det samme i den gruppe, og brugte venner og især min moster der er 4 år ældre end mig og hun fik sit 4 barn 3 uger før Nanna kom til verdenen, selvom Nanna ifølge termin skulle være kommet først : )

• #9   24. mar 2009 Jeg var 18 år, da min datter var et halvt år gammel var vi ude og se hendes far spille fodbold.. et lille stykke væk sad to kvinder, omkring de 25 år, men tæt nok på at jeg kunne høre dem, og så spurgte den ene den anden hvem der var mor tll min datter og så sagde hun det er vist hende pigen der sidder ved siden af og så sagde hende den anden " HVA, hun er da ikke en dag over 16!! " blev så sur jeg havde lyst til at gå over og sige noget.., ellers har jeg ikke oplevet noget..

• #10   24. mar 2009 Vi er 19 og 20..
    Syntes ikke folk kigger mærkeligt, men det gør de når man fortæller hvor gammel man er

• #11   24. mar 2009 Jeg fik min den første som 17 årige og syntes ikke at folk har kigget skævt til mig og har 3 dejlige børn nu nr 2 var jeg 19 med og den sidste fik jeg som 26 årige

• #12   24. mar 2009 jeg er 18 meget snart 19 og jo der bliver da kigget når jeg kommer gående med barnevognen, men der er ikke nogen der har sagt noget eller kigget skævt til mig, men det skal nok komme til sommer smiley

• #13   25. mar 2009 Jeg er 19 og fylder snart 20 år og er gravid (31+4) syntes folk kigger efter mig spicielt den lidt ældre generation.. men jeg ligner altså også en på 16 år hehe

• #14   25. mar 2009 jeg var 19 da jeg fik nickoline, jeg var den yngste på fødegangen.. selv dér blev der snakket.. nu er jeg 21 og skal snart ha mit andet barn, der bliver stadig snakket nogle steder.. min kusine var 16 da hun fik sin datter, og lissom jannie kørte sladeren derud a...

• #15   25. mar 2009 Er 25 og har 3 børn og synest også folk glor og tisker endel når man er gået forbi dem... og de glor endnu mere når de lægger mærke til maven at der kommer en mere. Men nogen ældre damer smiler da sødt og snakker pent med ungene ;O) Nok også fordi jeg ser meget yngre ud hihi

• #16   25. mar 2009 Jeg var 16 Da jeg fik min og skal have en mere til sep

syntes bare folk skal have lov til at GLO HEHE

• #17   25. mar 2009 Anja

Nu må du ikke misforstå mig, men hvis du er 23, og planlægger at blive gravid, så er du jo ikke "ung mor" som sådan.. smiley
    23 er meget normal alder at få børn i, jeg er selv 23 og har en datter på 4mdr, og der er ikk nogen som kigger mærkeligt efter mig...

Men det er jo nok som man tager det, om man synes at man er ung mor når man er 23.. Jeg synes selv at jeg er en almindelig mor.. =)

• #19   25. mar 2009 Aafke og mike

Nej det er måske rigtigt, måske er det mere mig der ser mig som ung mor...

Jeg må indrømme jeg har siddet for mig selv og tænkt, er jeg nu lige ung nok, kan jeg klare det osv... Det er der nok flere der har været igennem... Men puha det er noget et spring at tage...

Men har så også tænkt, min mor var 21 år da hun fik mig og det sammenhold jeg har med hende fordi hun var og er så ung er så dejligt... Vil gerne være ung sammen med mine børn og have det forhold ´jeg har med min mor... ´Fordi mine veninder som har en ældre mor har slet slet slet ikke det samme som jeg har med min... Så vil heller ikke være en "gammel" mor vis forstår....

Og det er ikke for at træde på nogen, for ved også godt det nødvendigvis ikke har noget med alder, men hvordan man føler sig smiley

Kommentér på:
Unge forældre ?

Annonce