{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Kan vi tillade os det???? {{forumTopicSubject}}

Hejsa i skønne tøzzer.

Jeg sad og snakkede med min mand om at vi skal købe en billig barne vogn til et par hundre kroner hjem til hans forældre, fordi hans far ryger rigtig meget nok 30 - 40 smøger om dagen. og vi vil bare ikke have vores dyre og nye vogn der hjem og stå når de skal passe den bette, fordi vil ikke havde den til og lugte af røg. så den kan ikke komme ind og stå i varmen kun nede i deres utætte garage.

Kan vi godt tilade os det????????

vil jo ikke såre dem på nogen måde, men vil bare ikke have den der hjem og stå, og det med teknik er de heller ikke gode til så kunne godt forstille mig de kom til og lave noget forkert med vognen da det er en emmaljunga med det der klik system.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan vi tillade os det????
  • #1   21. dec 2009
    Tjae kan i da, men så vil den anden vogn jo bare lugte af røg istedet for ;s

• #3   21. dec 2009 Det er rigtigt. men så skal den jo bare stå hjemme ved dem. og det er kun en vogn til maks 300 kr. vi vil købe til og stå der hjemme

• #5   21. dec 2009 Tænker da ikke på vognen, tænker på barnet der skal ligge i den ;s

• #7   21. dec 2009 først så ville jeg i hvert fald sørge for at INGEN røg i nærheden af mit barn.. så må de gå et andet sted hen da..

men jeg synes i sagtens kan tillade jer det smiley
    det jo hans problem hvis han bliver mobset over det smiley

• #8   21. dec 2009 Jeg købte en kombivogn til at have stående hjemme hos mine de gamle.. =) Det er så ikke fordi de ryger, men fordi jeg ikke gad at slæbe min nye vogn med hver gang.. =)

Og den ene gang jeg gjorde det, tog min mor den med ud i ko stalden, og det stinker også pænt meget når man ikk er vant til den lugt mere.. smiley

• #9   21. dec 2009 men en ting jeg ikke lige er med på. hvis d passer jeres barn står barnevognen vel udenfor hvis i tager den med og så er der vel ikke noget problem?? for jeg ville ikke lade mit barn ligge i en barnevogn der stod i røg til hver dag. og lyder det som for mig, at den billige i vil købe så kommer til? ja jeg er ik helt med måske

• #10   21. dec 2009 MIn svigerfar ryger også men han for ikke lov at ryge hjemme når vi er der for min svigermor og jeg ville helle ikk komme hvis der blev røget og såadan er det bare hehe ;O)

• tina w
    tina w Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
    #11   21. dec 2009 Jeg synes sagtens i kan tillade jer at købe en anden vogn til at have stående der.

Mit barn ville dog ikke blive passet af en ryger.

Glædelig jul til alle smiley

• #12   21. dec 2009 pernille s..

Det er lidt svært at sige til folk at de skal ryge et andet sted hvis det er deres eget hjem ?

• #15   21. dec 2009 vi har en billig vogn til at stå hos mine forældre, hvilket bare er guld værd, så slipper vi for at tage vores egen med altid... var det mig ville jeg spørge dem hvad de ville sige til at have en vogn til at stå fast, så det er lettere for jer når i skal besøge dem og de skal have den bette, i behøver jo ikke sige det er fordi i er bange for den ville blive ødelagt ;o)

• #16   21. dec 2009 Er glad for at høre i er rimelig enig omkring dette emne :0)

tror nok han ville tage hensyn til ikke at ryge i nærheden, men han blev vældig sur på mig da jeg sagde der ikke skulle ryges i vores nye hjem da vi købte hun for 2½ år siden. også sagde vi til ham da de var her i weekenden at han heller ikke måtte ryge i vores garage mere, fordi der skal barnevognen stå om dagen når den ikke bliver bruge. det var han heller ikke tilfreds med. men det er vores hjem og det må han respekter. men er dog i tvivl hjemme ved dem selv.

ved bare hvor meget man stinker når man har været hjemme ved dem og det er bare klamt.

• #17   21. dec 2009 man har ret til at have sin mening smiley
    Men forstår nu godr de syntes det er underligt hvis ikke de må ryge i jeres garage mere. Ja jeg syntes også der kan overdrives, hvad så hvis i går tur må de så heller ikk ryge ved siden af barnevognen. Ja jeg syntes det kan blive for sippet, men hver vores mening smiley Og jeg ryger ikke skal det lige siges..

• #18   21. dec 2009 med hensyn til vores garage har vi faktisk altid sagt at vi heller ikke vil have der bliver røget i fordi den her helt lukket og en del af huset. og kun en dør så det er lidt svært at lufte ud der. men hvis det regner eller sner som det gør nu må de gerne ryge en smøg der ude eller 2. men hvis vejret er godt kan han lige så godt stå ude :0)

hvis vi går en tur eller noget må han heller end gerne ryge hvor han er. eller hvis garagen ikke var lukkede som den er her så var jeg også lige glad fordi så er der jo udluftning.

• #19   21. dec 2009 Ja min udmiddelbare tanke er.. FU*K da barnevognen. tænk da heller på dit barn.,..

Kommentér på:
Kan vi tillade os det????

Annonce