591 visninger
|
Oprettet:

9. jun 2008 Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Kan hun huske ham? {{forumTopicSubject}}
Efter at jeg er gået fra Morten har han været lidt sløv til at komme og se sin datter og har brændt aftalerne af så det er nu 2 uger siden han sidst så hende.
Hvor lang tid kan babyer på 7 mdr huske? hvor langt strækker hukommelsen i den alder? det er noget med at babyer kan huske 3 dage men jeg ved ikke hvornår det hører op og hvor lang tid det så er.
Vil hun kunne huske ham? hvad tror I?
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
- Jeg havde en god veninde som Oliver var SUPER glad for, men så droppede hun os til fordel for en fyr, og da var Oliver 6 mdr, hun dukker så uanmeldt op ca 1 mdr efter, hvor han jo så var 7 mdr og der var han ligeså glad for at se hende som han var dengang hvor han nærmest så hende hver dag...
- Men ved ikk om deres følelsmæssigebånd måske har gjort han har kunnet huske hende alligevel selvom der er gået så langtid...
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
kan fortælle at da min forlovede var på fyn og arbejde 1 måned og kom hjem hver weekend, så første weekend gik der lige 5 min så var hun glad og normal igen, hun plejer altid at være helt oppe og køre og være glad osv når han kom hjem fra alm arbejde, men ikke 1 uge efter at han arbejdede på fyn. 2 uge og de andre uger gik det meget hurtigere med at huske ham. og der var hun så 8 mdr
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Kan man se på hende om hun kan hvis hun nu hun bliver genert i starten at det ikke bare er fordi hun vænner sig til den "nye" person?
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
efter 2 uger tror jeg godt hun kan (: nu når i har været sammen og han har været en del af hendes liv .
Kan hun huske ham?