{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil gerne vide..
  • #1   12. jun 2008 jeg tror det er den største oplevelse hvad mændene kan opleve, så tror ingen fortryder det. kunne jeg hvertfald ikke forestille mig

  • #2   12. jun 2008 Min kæreste og jeg har siddet og snakket om når tiden er inde for at til at få små poder til at rende rundt om han ville kunne klare at være med til fødslen.. FOr jeg vil have ham med og sådan er det bare =D
    Tror også godt at han ku tænke sig det.. Men han er vist bare bange for at stå midt i fødslen og må bakke ud =)


  • #3   12. jun 2008 Var desværre ikke med,så kan jeg ikke svare på...


  • #4   12. jun 2008 Ej shrek nu skuffer du mig =D Endelig ser jeg dig i nr 2 tråd og så ka du ik svare =D

  • #5   12. jun 2008 Jeg vil gerne have at min kæreste ser vores barn komme til verden . Meen min svagpisser af en kæreste vil IKKE se det . Han vil KUN kigge på mig smiley

  • #6   12. jun 2008 min kæreste må selvom om han vil se på det eller på mig.. Han ska bare være inde ved mig basta =D

  • #7   12. jun 2008 Fik lige min kæreste til at svare på det smiley

    Han har bestemt ikke fortrudt at han var med til fødslen og at han kom til at kigge lidt... han siger dog man godt kan blive lidt svimmel hehe ;o)

    Han ville gerne have taget imod vores datter men måtte desværre bakke ud da han så hendes hovede blev han forskrækket og "turde" ikke. (Så ikke så kønt ud af hvad jeg kunne forstå hehe)

    Håber det kan bruges smiley ellers skriv mig en PM så skal jeg se om jeg kan svare bedre.


  • #8   12. jun 2008 charlotte: Det var helt fint beskrevet =) Kom bare til at tænke på at nu følger man så meget moren omkring fødslen så ville da også lige hære hvordan faren havde det =D

  • #9   12. jun 2008 Min kæreste var meget nervøs for fødslen.. han kan slet ikke klar blod og sådan.. Hvis han skulle med ville han bare stå oppe ved mit hoved, og navlestrengen skulle han da slet ikke klippe.. Det endet med han stod og kikked da bette manden kom ud og han klipped navlestrengen.. Han var meget overasket over fødslen da han trode der ville være meget blod og sådan, men det var der slet ikke.. Er bare så utrolig glad for han var med til det store øjeblik det var da jeg fødte vores søn smiley Er så stolt af min kæreste og så glad for den støtte han gav mig smiley <3 smiley

  • #10   12. jun 2008 min kæreste var rigtig glad for at han var med..

    Da jeg lå og havde pressveer, hjalp han med at holde mine ben, så han var en af de første der så vores søn's hovede.


  • #11   13. jun 2008 Jeg er egentlig ikke så vild med tanken om at min kæreste skal være med til fødsel hvis det når så langt.

    Men han insisterer, han vil og han vil stå og filme og alt muligt fordi han siger at han vil have en af hans største livs øjeblikke på film. Det er jeg ikke så vild med. Så tror ikke jeg kan tale ham fra det for han VIL være med til fødslen selvom jeg ikke så gerne ønsker han ser det


  • #12   13. jun 2008 Vi havde også snakket meget om fødslen inden og min mand mente også at det nok var bedst at holde sig oppe ved mit hoved smiley
    Så kom vi til fødselsforberedelse, her talte jordemoderen om at nogle mænd syntes det var rart at have en "støtte person" med så de ikke skulle få dårlig samvittighed over at lade deres kærester/koner alene om fødslen hvis det viste sig at de ikke kunne klare det når det kom til stykket.
    Det snakkede vi meget om og blev enige om at det nok ikke var en dårlig ide, så jeg fik lov til at vælge hvem det skulle være da det jo trods alt var mig der skulle føde smiley
    Jeg valgte så min kærestes mormor og det har jeg bestemt ikke fortrudt, det var rigtig rart at have to hænder jeg kunne klemme livet ud af smiley
    Jeg fødte i badekar og da hovedet var på vej blev jeg tilbudt et spejl så jeg kunne så og det ville jeg gerne, det var helt vildt at se smiley
    Min mand var rigtig sej smiley han flyttede sig ligesom længere nedad som fødslen skred frem og han så vores lille guldklump komme til verden og det er han rigtig glad for og oldemor er bare sej over at have set sit oldebarn komme til verden smiley

    Puha det blev lidt langt smiley ville bare gerne fortælle det hele smiley


  • #13   13. jun 2008 Jeg havde snakket med min kæreste om "hvor langt" han kunne tænke sig at være med...
    Han ville gerne være med inde selvf. men havde ikke lyst til at stå nede i 'den' ende *G* .. Fair nok...

    Men da det kom til stykket havde han ikke så meget at skulle ha' sagt..
    Jordemoderen sagde da jeg skulle til at presse "Jeg holder i dét ben og du holder i det andet" ( Istedet for at jeg skulle ha' benene i bøjler ) Og så var der ellers udsigt fra 1. Parket til farmand...

    Han klarede det flot uden at kny eller besvime, men siger bagefter at han da godt kunne ha' undværet dét syn smiley


  • #14   13. jun 2008 Joannie: Jeg ved hvad du mener, jeg er heller ikke så vild med min kæreste skal med ind enlig, ved ikke om det er fordi det er nedladende at ligge der og have ondt, jeg mener, det er jo et vidunderligt øjeblik, jeg ved bare ikke hvad der får mig til at ikke synes om det;(

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #16   14. jun 2008 jeg kan kun give Christina M ret. Man er så ligeglad til sidt at man bare vil have det overstået.
    Min kæreste var med til fødslen, og han siger konstant at det var det største øjeblik i hans liv. Han stod for det meste oppe hos mig og smed vand i hovedet på mig (der var 37 grader den dag) Men da de sagde nu er hovedet ude, så skulle han lige ned og se, hvordan det foregik.


Kommentér på:
Jeg vil gerne vide..

Annonce