1.944 visninger
|
Oprettet:
baby 12 uger vil ikke sove {{forumTopicSubject}}
jeg har en dreng som lige er blevet 12 uger han er begyndt den uge og slet ikke vil sove ligeså snart jeg ligger ham i liften græder han og han skriger så meget nogen gange at han dårlig nok kan trøstes han har ellers været rimelig god til at falde i søvn selv hvad gør jeg når han pludselig ikke vil sove uden at blive svøbt eller sove på en
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 18 Svar: 133
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 361
har prøvet alt det eneste som virker lidt er at blive svøbt i mine arme
anita
hvor lang var den periode kan du huske det er ved at gå til af træthed
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
mar 2008
var ellers kommet ind i en rigtig god rytme hvor han faktisk var blevet rigtig god til at falde i søvn selv og jeg var blevet bedre til at læse når han var træt og han faldt oftes i søvn ikke lang tid efter selv men det er slut nu
jeanette s
ja synes bare jeg havde læstat seperatinsangst først kommer når de er ældre omkring 6 mdr men når han endelig er faldet til ro til natten er som regel ingen problemer med at ligge ham når han har spist da han på en måde faktisk halvsover
problemet er om dagen og indentil natten om aftenen ham vil bare ikke sove igår var han vågen fra kl 8:30 til kl 21 igår aftes hvor han max har sovet en halv time da han endelig faldt rigtig i søvn kl 21 var det grædene og af udmattelse
mar 2008
hvordan fik du så lagt hende til at sove
han vil kun hvis vi køre bil eller barnevogn men vågner ikke ret lang ti efter vi stopper
er begyndt at få ham til ro ved brystet da jeg ikke ved hvad jeg skal prøve efterhånden
mar 2008
lægen sagde han havde kolik da han var til sin 5 ugers undersøgelse han kunne mærke at lille myret spændte i maven når han trykkede så vi har gået til zoneterapi en gang on ugen næsten lige siden men vi stoppede behandlingen sidste fordi det var blevet markant bedre ingen skrigeture mere og han var sød og rolig og glad men nu er han urolig igen det er nu et par uger siden terapien
mar 2008
det er svært at udtale sig for det virker nemlig ikke som da han skreg sådan hver aften synes det der med seperationsangsten lyder mere som ham forbi han er glad ellers bare man ikke lægger ham i liften for at sove har lige lagt til at sove nu efter han faldt i søvn ved brystet normalt vågner ham som regel når jeg flytter ham men ikke endnu tror han er faldet i søvn pga udmattelse han har ikke sovet nu siden kl 10:30 imorges og er først faldet hen nu
baby 12 uger vil ikke sove