{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Godnat baby.. {{forumTopicSubject}}

jeg har jo verdens nemmeste baby om dagen (hvis jeg selv skal sige det *g*) men han er nu ikke så nem at putte om aftenen, så jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvordan i andre gør eller gjorde da jeres var på alder med Nicklas (12 uger)

Nogle gode råd? Jeg har hørt at der skulle findes en rigtig god bog om putning, er den værd at investere i?

Håber der er nogen der har lyst til at fortælle om hvordan i gør når den lille skal puttes :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godnat baby..
  • #1   10. apr 2009 Jeg giver Christina en ren ble og nattøj på, så får hun en flaske vælling, og derefter putter jeg hende i seng. Giver hende et kys og siger godnat og så går jeg ud igen.. =) Hun falder i søvn maks 5min efter.. =)
    vi havde dog lige et par dage hvor damen mente at hun ikk skulle sove mens det stadig er lyst udenfor, men det har hun vænnet sig til nu..

• #2   10. apr 2009 Har du noget lys tændt derinde og hvor gammel er hun nu?

• #3   10. apr 2009 Hej...
    Vores datter var en være skurk til det med at sove da hun var bebs.....
    hun ville kun sove på en af os..... helst mens vi gik rundt... og så snart vi lagde hende startede sirenen.....
    en dag fortalte sp mig så om det med tryghed hos babyer.... at e lå op af vt rulle hende godt ind i en dyne / et tæppe ... så hun følte hun lå op af os... eller om vi evt havde prøvet at ligge noget helt op til hendes hoved.....
    så vi kom frem til dette.....
    et dejligt varmt bad.... hygge nusse pusle med nattøj og ble.... nat flaske (kunne ikke amme ) og så ind i sengen... mysse nat nat.... fortælle vi elskede hende og så en stofble helt op til ansigtet.. op over den ene kind... intet lys...døren på klem .... og vupti det virkede.... hun sov hurtigt..så det blev vores putte ritual og den dag idag ved Sophia at når puttekluden kommer er det sovetid og er hun selv træt sidder hun og putter med kluden så ved vi det er tid smiley

bogen du nævner har jeg hørt rigtig mange tale godt om smiley

• #4   10. apr 2009 Emma har næsten os altid været nem at ligge i seng.
    Hun fik også flaske, tør numse og så i seng med en stofble oppe ved hovedet...
    Og er hun træt i dag sidder hun også med stofbleen oppe på kinden og så er det tid til at putte hende:-)
    emma får det hurtigt meget varmt så vi har aldrig pakket hende ind i en dyne, bare puttet den sådan om hende.

• #5   10. apr 2009 ja stofbleen den elsker mange bebser altså smiley

• #6   10. apr 2009 Malthe er lige blevet 4 mrd i dag ! først får han en halv potion grød og så en flaske og så er han træt.....siger godnat og så kommer han i sin seng og så har jeg den der bamse som spiller i ca 5 min og en smule lys tændt

• #7   10. apr 2009 Tak for de fine svar der er kommet indtil videre .o) Stofbleen bruger vi også men Nicklas kan kun falde i søvn hvis jeg er i soveværelset, hvis jeg prøver at snige mig ud vågner han med det samme, så det ender faktisk med at jeg går i seng samme tid som ham og det ville jo være rart hvis vi kunne få lidt voksentid også .o)
    Hvis han falder i søvn mens jeg giver ham mad vågner han også med det samme jeg ligger ham ind i hans seng..

• #8   11. apr 2009 Sæt dig ind i sengen og gi ham maden med dæmpet lys :0) vi kunne heller ikke forlade soveværelset så vågnede malthe også......Der startede jeg så med at sidde ved hans seng og trøstede ham hvis han blev ked af det!!!!

Nu kan jeg bare ligge ham op i sengen når han har fået sin flaske og så er det godnat :0)

• #9   13. apr 2009 "Børns søvn" af Marion Thorning
    et must for os forældre smiley

Kommentér på:
Godnat baby..

Annonce