477 visninger
|
Oprettet:

5. jul 2008 Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
Godnat baby.. {{forumTopicSubject}}
jeg har jo verdens nemmeste baby om dagen (hvis jeg selv skal sige det *g*) men han er nu ikke så nem at putte om aftenen, så jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvordan i andre gør eller gjorde da jeres var på alder med Nicklas (12 uger)
Nogle gode råd? Jeg har hørt at der skulle findes en rigtig god bog om putning, er den værd at investere i?
Håber der er nogen der har lyst til at fortælle om hvordan i gør når den lille skal puttes :o)
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 22 Svar: 804
vi havde dog lige et par dage hvor damen mente at hun ikk skulle sove mens det stadig er lyst udenfor, men det har hun vænnet sig til nu..
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
Vores datter var en være skurk til det med at sove da hun var bebs.....
hun ville kun sove på en af os..... helst mens vi gik rundt... og så snart vi lagde hende startede sirenen.....
en dag fortalte sp mig så om det med tryghed hos babyer.... at e lå op af vt rulle hende godt ind i en dyne / et tæppe ... så hun følte hun lå op af os... eller om vi evt havde prøvet at ligge noget helt op til hendes hoved.....
så vi kom frem til dette.....
et dejligt varmt bad.... hygge nusse pusle med nattøj og ble.... nat flaske (kunne ikke amme ) og så ind i sengen... mysse nat nat.... fortælle vi elskede hende og så en stofble helt op til ansigtet.. op over den ene kind... intet lys...døren på klem .... og vupti det virkede.... hun sov hurtigt..så det blev vores putte ritual og den dag idag ved Sophia at når puttekluden kommer er det sovetid og er hun selv træt sidder hun og putter med kluden så ved vi det er tid
bogen du nævner har jeg hørt rigtig mange tale godt om
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Hun fik også flaske, tør numse og så i seng med en stofble oppe ved hovedet...
Og er hun træt i dag sidder hun også med stofbleen oppe på kinden og så er det tid til at putte hende:-)
emma får det hurtigt meget varmt så vi har aldrig pakket hende ind i en dyne, bare puttet den sådan om hende.
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
Hvis han falder i søvn mens jeg giver ham mad vågner han også med det samme jeg ligger ham ind i hans seng..
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
Nu kan jeg bare ligge ham op i sengen når han har fået sin flaske og så er det godnat :0)
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 5
et must for os forældre
Godnat baby..