{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Sengetid.... {{forumTopicSubject}}

Har lige et lille spørgsmål.

Sagen er den at jeg jo har en lille trold på 11mdr imorgen, og han har siden han var 4-5 mdr haft fast sengetid, som hed mellem 19 og 20. Han har altid været ufatteligt nem at ligge... hvilke jo er skønt...
Men her de sidste to dage er han meget tidligt blevet meget træt tidligt.. allerede mellem 17 og 17.30 bliver han helt umulig, dog går spisetiderne meget godt.
Men han er træt, og gnider sig i øjnene..

Jeg har nu idag valgt at ligge ham allerede 18.40, og han sover altså tungt nu.
Det der undre mig en smule er så at han i den anden ende altså også sover længe... han sover til omkring 8 og står faktisk kun op fordi jeg vækker ham...

Er det normalt at de med tiden vil tidligere i seng, og skal jeg rykke hans sengetid til 18.30 f.eks...?

Hvornår putter i andre jeres børn.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sengetid....
  • #1   25. jun 2009 gid det var her smiley malthe kommer i seng kl 20.15 senest ! og han vågner imellem kl 6 og kl 7 !!!!

Jeg ville da ønske at han gad at sove engang imellem til kl 8 :0)

• #2   25. jun 2009 Vi har været igennem lidt ala det samme med Tristan.. Han er snart 9mdr.. Vores nabo der er dp siger at det er varmen, for hun kan oss mærke at "hendes børn" sover længere til middag når det er så varmt som det har været i den her uge..

• #3   25. jun 2009 Malena - jamen det er ikk fordi han sover så længe til middag... det har han så aldrig gjord.. kun hvis han er sløj, eller har oplevet meget...

han har godt nok lige været meget syg, og på pencillin, det stoppede han med i mandags, og i hans sygdoms periode sov han faktisk ikke ret meget.. ikke i forhold til nu....

• #4   25. jun 2009 Tristan har heller ikk sovet længe til middag, men er gået meget tidligt i seng.. Tror dog stadig det er varmen der har gjort det her hjemme... Måske det er en blanding af varmen og penicillin stop der har gjort det??

• #5   25. jun 2009 Malena - umiddelbart tror jeg mere det skyldes pencillinstop end jeg tror det skyldes varmen hvis jeg skal være ærlig... smiley
    Men tænker nu mere om jeg skal ligge ham tidligere når han nu sover så længe i den anden ende?

• #6   25. jun 2009 Det kunne måske være en fordel, for han skal vel op i dp..

• #7   25. jun 2009 Malena - jep, det skal han nemlig.. hehe.. han er lige startet igår i dp igen efter 1 dages sygdom, og det var sjovt nok også igår han startede med det der træthed smiley tror måske det er en blanding af det hele...

• #8   25. jun 2009 Cecilie plejede at komme i seng kl 21.00 Og sov omkring 21.30-22.00... Nu er hun snarr 2½, og kommet over i hendes juniorseng. Og nu kommer hun i seng 21.15-21.30 og sover først ved 22.30-23.00 tiden! Jeg kan ikke få hende til at sove hurtigere.. Men hun synes simpelthen det er så spændende den nye seng...

Og hun står op lidt i otte hver dag......

• #9   25. jun 2009 Linda - det nytter ikke, for så er han så overtræt og ked af det efter jeg har vækket ham igen.. tænker det er smartere at ligge ham 30 min tidligere så...
    Han falder jo i søvn max 10 min efter han er lagt...

*Venter en pige - jamen Noah sover allerede ved ja, senest 19.15 hver dag, og så til kl. 8 dagen efter, og det fordi jeg vækker ham han står op der, ellers havde han bare sovet videre...

• #10   25. jun 2009 Jeg har akkurat samme problem som dig med min søn på 9 mdr., jeg er begyndt og lægge ham kl. 18.30 i stedet for 19.30 også sover han ca. til kl. 8-9 stykker.
    Jeg vil bestemt mene at du bare ska lægge ham i seng den halv time tidligere. Nogle børn har bare mere brug for søvn end andre..
    Min dreng sover, så tilgengæld max kun to timer i løbet af en hel dag.

• #11   25. jun 2009 Det gør Noah også, altså sover 1-2 timer i løbet af dagen.. er jeg heldig sover han 3, men det sker sjæææældent...

Rart med en som har samme "problem"...

• #12   25. jun 2009 Ja, præcis:) hehe.
    Men så må man bare se positivt på det, og nyde at man har lidt mere aften tid til sig selv:)
    Hehe, det er også meget sjældent min dreng tager 3 timer.

I den her varmen spiser Noah også mere. Min ÆDER bogstavligt talt. Så sent som i dag, kunne jeg slet ikke forstå hvorfor han slet ikke vil sove til middag, havde givet ham to rugbrød som jeg plejede. Og han skreg som om jeg havde slået ham. Så smurte to til for og være på den sikker siden.. Begge to røg også ned, uden problemer.. hehe

• #13   25. jun 2009 Det gør han dog ikke.. han spiser som han plejer, lidt mindre faktisk, men han har os lige været syg, og været i sulte strejke... så vi stadigvæk i opstart smiley

• #14   25. jun 2009 Okay:)

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #15   25. jun 2009 sonne er han ikke lige begyndt i dagpleje? for så er det altså meget normalt at barnet bliver tidligere træt end før. Tænk på alle de indtryk og nye mennesker han møder, samt al den leg der er i løbet af dagen, med alle de andre skønne børn.

• #17   25. jun 2009 nu har jeg ikke læst alle inlæg..
    solen kan gøre dem træt---- fx.
    jeg ved heller ik hvor lidt og hvor meget han sover om dagen.

da min datter var på hans alder kom hun i seng. 19.00 sov til kl. 6-7 stykker. kom ud og sove kl. 10.00 til 12.00 og 14.00-16.00

• #18   25. jun 2009 Hun er 1 måned i morgen,så hun sover når hun sover *g*

• #19   26. jun 2009 Victorias mor - han startede d. 11maj, og der har ikk været noget før nu smiley

Mike og mille - okay, Noah plejer så at blive lagt kl. 19...

Christina - jeg tror ikk det er solen, jeg tror mere det er det at han er pencillinfri nu, og at det her sygdoms race har været meget hårdt for ham... han har nemlig ikk sovet så meget under sygdommen...

Tanja - det gjorde Noah os i den alder.. hehe...

Kommentér på:
Sengetid....

Annonce