sengetid?!? {{forumTopicSubject}}
Jeg har et KÆMPE problem hver gang jeg skal have min datter til at sove om aftenen... Hun bare skriger og skriger... Hun er ikke sulten, tørstig eller skal have skiftet ble...
Jeg har prøvet alt for at få hende til at sove...
gå ture op og ned af gulvet, synge, læse, lade lampe være tændt... Men lige meget hjælper det...
Jo mere jeg gør jo mere kæmper hun for at holde sig vågen...
Hun bliver direkte hysterisk...
Jeg er ved at være en hel del frustreret og er ærlig talt ved at gå ud af mit gode skind...
Hun har ikke haft nogen dårlige oplevelser ved sengetid eller med sin seng...
Håber nogen har et godt råd til hvad jeg kan gøre...
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 29 Svar: 172
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 13 Svar: 418
her med nr to afprøver vi en ny taktik, som jeg faktisk synes bedre om.. jeg putter marius med en bog og en sang, siger godnat, og så bliver jeg inde på værelset. Lyset er slukket og jeg sidder ikke ved sengen. Lægger fx vasketøj sammen eller har den bærbare med derind. Bare så han kan mærke, at mor er der. Han skriger, og når det kammer over, tager jeg ham op, ellers stopper han ikk, trøster og lægger ham ned igen... det fortsætter, indtil han falder i søvn.. synes, det er en mere skånsom metode og effektiv har den i hvert fald været her. Første aften tog det en time, nu -kun en uge efter- tager det ca et kvarter.. i aften faldt han i søvn uden skrigeri overhovedet:-)
mar 2009
Følger: 1 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 2 Svar: 29
Hun er begyndt at kalde meget på sin far (han kører lastbil og er kun hjemme i weekenderne)
ved ikk om det kan have noget med det at gøre...
Har prøvet at sidde inde hos hende... Uden held... hun bare skriger....
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 587
Victoria er også et år, og guuuud hun prøver sin mor af..
sengetid?!?