{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

sengetid?!? {{forumTopicSubject}}

Jeg har et KÆMPE problem hver gang jeg skal have min datter til at sove om aftenen... Hun bare skriger og skriger... Hun er ikke sulten, tørstig eller skal have skiftet ble...

Jeg har prøvet alt for at få hende til at sove...
gå ture op og ned af gulvet, synge, læse, lade lampe være tændt... Men lige meget hjælper det...

Jo mere jeg gør jo mere kæmper hun for at holde sig vågen...

Hun bliver direkte hysterisk...

Jeg er ved at være en hel del frustreret og er ærlig talt ved at gå ud af mit gode skind...

Hun har ikke haft nogen dårlige oplevelser ved sengetid eller med sin seng...

Håber nogen har et godt råd til hvad jeg kan gøre...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sengetid?!?
  • #1   20. jan 2010 det gjorde freja os da hun var rundet et halvt år.. og blev ved med at skrige til hun kom op.. men så tog vi en kold tyrker.. og lod hende skrige.. og siden da har hun ikk gjordt det.. smiley tror bar det er for at prøve af.. for at vide hvor du er.. og bliver man ved med at tage dem op så har de dig om lillefingeren.. smiley

• #4   20. jan 2010 med vores nr et gjorde vi det, at vi puttede hende, gik ud, lod hende skrige kort og så ind igen og trøstede... det virkede ok.. det er vigtigt, at de er faldet godt til ro, når man starter projekt putning.

her med nr to afprøver vi en ny taktik, som jeg faktisk synes bedre om.. jeg putter marius med en bog og en sang, siger godnat, og så bliver jeg inde på værelset. Lyset er slukket og jeg sidder ikke ved sengen. Lægger fx vasketøj sammen eller har den bærbare med derind. Bare så han kan mærke, at mor er der. Han skriger, og når det kammer over, tager jeg ham op, ellers stopper han ikk, trøster og lægger ham ned igen... det fortsætter, indtil han falder i søvn.. synes, det er en mere skånsom metode og effektiv har den i hvert fald været her. Første aften tog det en time, nu -kun en uge efter- tager det ca et kvarter.. i aften faldt han i søvn uden skrigeri overhovedet:-)

• #5   20. jan 2010 Hun er 1 år gammel... Det er først her de sidste par uger der har været problemer...

Hun er begyndt at kalde meget på sin far (han kører lastbil og er kun hjemme i weekenderne)
    ved ikk om det kan have noget med det at gøre...

Har prøvet at sidde inde hos hende... Uden held... hun bare skriger....

• #6   20. jan 2010 Når hun er så ''gammel'' syntes jeg ikke der sker noget ved at lade hende skrige/græde lidt.. Det tager de ikke skade af.. De er snu når de er et år, og de prøver en af hele tiden!!

Victoria er også et år, og guuuud hun prøver sin mor af.. smiley

Kommentér på:
sengetid?!?

Annonce