{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  scanninger
  • #1   14. maj 2009 scanningsjordemoderen er et hit for de fleste.. jeg har selv været der, og ville klart bruge dem igen..

• #2   14. maj 2009 Jeg har været hos scanningsjordemoderen inde på Østerbro.-Til kønsscanning. De er meget proffesionelle og man kan høre de ved hvad de snakker om. De forskelsbehandler bare lidt, tror dog ikke de gør det med vilje, men jeg blev alligevel trist da jeg fandt ud af at mine veninder havde fået omkring 20 billeder og jeg kun havde fået 4. Desuden havde de andre fået halvdelen af scanningen i 3D og jeg havde fået det hele i 2D, så man ku se MEGET mere på deres billeder.
    -Det var jeg ret trist over.
    Jeg skrev en mail til dem og de beklagede meget forskelsbehandlingen.

Når alt dette er sagt, har jeg bestilt en 3D scanning hos dem i min uge 30 og jeg glæder mig meget.

• #3   14. maj 2009 det er også der jeg har tænkt på at betille tid, man kan få sådan en øvetid til 700,- hvor det er en der er ved at uddanne sig der scanner smiley

• #4   14. maj 2009 Scanningsklinikken er et super godt sted, de er super søde.. Jeg har bådet været til kønsscanning og 3D/4D scanning..-begge gangene har vi fået dvd/cd-rom og et hav af billeder med hjem.. Til kønsscanningen fik jeg afvide at det ikke ville tage så lang tid, max 10 min, men vi var der i næsten 50 min hehe.. www.graviditetsscanning.dk/kbh

Kommentér på:
scanninger

Annonce