{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

af med natflasken {{forumTopicSubject}}

Hej Med jer

Min søn er nu 1 år og bliver puttet med vælling vågner 1 gang om natten og vil have vælling igen men nu skal det være slut for nu vil bettemanden ikke spise sin aftensmad og æder så som besat når han får sin flaske ikke på vilkår nu skal det være slut!

For at lette overgangen hvad gjorde i så? Tog i en kold tyrker? eller?

Håber på nogle fif for ved det bliver en kamp uden lige.

Kom gerne med forslag.

VH RIkke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  af med natflasken
  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #1   5. apr 2009 kold tyrker har virket her hjemme.

• #2   5. apr 2009 victoria´s mor. - Okay tak for svaret så må vi se hvordan det går herhjemme for hans madvaner er desværre alt for påvirket af det smiley

• Tori

#3   5. apr 2009 victoria var også meget glad for hendes nat flaske, men jeg kom til det punkt at jeg syntes hun var blevet for stor til den, hun var 10 mdr. Så manden og jeg blev enige om at nu stopper vi med at give flasken og holdt fast i det selv om det var meget hårdt.
    Undskyld det korte svar før, men måtte lige ind og bede hende falde til ro, (hun er kommet i seng)

• #4   5. apr 2009 victoria´s mor. det er helt okay smiley Vores søn er bare i forvejen meget småtspisende og den ødelægger desværre en del den flaske smiley

VH Rikke

• Tori

#5   5. apr 2009 ja så er det nok en rigtig god ide at stoppe med den. Det kan godt blive hårdt, men husk på at det er for hans eget bedste smiley Også vil han forhåbelig begynde at spise noget mere af alm mad nu når han har vænnet sig til at flasken ikke er en mulighed længere.

• #6   5. apr 2009 HÅBER DET!! for det er en kamp uden lige at få noget aftensmad i ham smiley øvøv smiley

• #7   5. apr 2009 så bukkede vi under smiley Han har grædt uafbrudt siden kl 8 har lavet 150 ml til ham...

• #8   5. apr 2009 undskyld jeg spørger men hvad mener i med en kold tyrker???

• #9   5. apr 2009 Iiiih har rygrad som en regnorm smiley ØV det blev ikke i denne omgang flasken blev taget fra ham.... smiley

• #10   5. apr 2009 Er det om natten eller før han bliver lagt, at i vil af med flasken? Tænker bare, at han jo sikkert er sulten hvis han er vant til at få mad og så er det jo klart at han bliver ked.. Da vi skulle af med godnat-flasken, altså inden han blev puttet, trappede jeg ned i mængden og efter et par dage hældte jeg sødmælk i flasken i stedet for mme og efter yderlige et par dage, fik han bare mælken i en kop.. Det gik uden problemer.. Kunne i ikke prøve noget lignende?

• #11   5. apr 2009 Jeg har på fornemmelsen det er tryghed for nogengange tager han kun 120 ml her til aften lavede jeg 150 ml og han tog det hele.

Jeg vil gerne af med vællingen både som godnat og så selfølgelig flasken om natten han er immervæk 1 år nu.

Han græd som pisket intet kunne få ham til at falde til ro da han fik flasken faldte han død om!

I løbet af aftenen/natten (i alt) er han MAX oppe på 350 ml vælling dog er det sjældent han drikker så meget til tider meste omk. 250 ml.)

• #12   5. apr 2009 Jeg synes altså det er lidt synd, bare at tage de to måltider fra ham på én gang.. Jeg er ikke så "hardcore" smiley Jeg er ikke så meget for, at de bare skal ligge og græde.. (Det virker heller ikke som om du kan lide det.. :)) Kunne du ikke prøve at trappe ned og koncentrere dig om et måltid af gangen? Hvis du putter mme eller alm mælk i flasken, mætter det jo ikke så meget som vælling og måske vil han så spise mere rigtig mad og ikke være så sulten om aftenen og natten. Det er helt kklart en mega tryghed at ligge og sutte i flasken, men efter noget tid kan du så gå over til at han får mælken i en tudekop..

• #13   5. apr 2009 en kold tyrker... give sut... give sut..... give sut.... tage op og trøste.... give sut.... give sut.... tage op og trøste.... give sut....

det tog en´ nat her.... men det var en hård nat:-)

Kommentér på:
af med natflasken

Annonce