{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Hvordan går det ? :) {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan går det ude hos jer allesammen ? smiley

Lang tid siden vi har hørt om de små synes jeg ..

Her kunne det godt gå bedre .
Naya er lige startet (d.3) i vuggestue og det har bestemt ikke gået ret godt .
Al den forandring har resulteret i at hun ikke kan sove ordenligt om natten . Hun ligger og vender og drejer sig . Sidder sig op eller rejser sig op .. Alt dette gør hun i SØVNE ! Tit skriger hun også pludselig ud af det blå ..
Så søvn får jeg ikke meget af for tiden ...

Når jeg så henter hende og vi kommer hjem skriger og græder hun stort set indtil vi skal spise og så igen efter vi har spist og til hun skal i seng . Det er et helved !

Alt dette har så betydet at jeg brød fuldstændig sammen den anden dag . Brugte næsten en time på at putte Naya . Hun skreg og skreg og jeg blev mere og mere gal . Da hun endelig sov , låste jeg mig inde på WCet da jeg havde en veninde på besøg . Fik heldigvis en god snak med min mor derude (i tlfen) .
Er stadig ikke helt på toppen igen .. smiley

Men ellers har vi det fint . Naya er ca. 78 cm og vejer ca. 9800 g . Hun spiser stort set alt . Gerne med ske eller gaffel og kan næsten drikke af kop selv . Hun får kun én flaske om dagen nu . Nemlig natflasken ..
Sutten bruge hun nu kun når hun er ked eller når hun skal sove .
Hun kan kravle (meget stærkt endda!) og rejse sig op uden støtte . Hun kan dog også gå hvis hun ved noget . Hun elsker sin gåvogn . smiley

Det blev lidt langt ..Sorry . smiley
Men håber alle har det godt .
Og endnu en gang tillykke med de som skal have en bebs mere smiley

Ninna

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan går det ? :)
  • #1   13. okt 2011 Øv hvor træls hun det tager så hårdt på hende med omvæltningen i vuggestuen smiley

Her går det super med dagplejen. Naya elsker det og stortrives smiley

Hun spiser også alt. Og synes også det er sjovted gaflen. Det med at drikke af koppen. Kan hun kun nogle gange. Hvis ikke lige hun får dwt høldt hurtigt nok ned i mubden, bliver hun sur og smider koppen smiley Flasken har hun ikke fået siden hun var 6 mdr. Den var for kedelig smiley og hendes sut er også kun når hun sover eller er ked.

Hun kravler også. Rejser sig uden støtte og kan gå en 3-4 skridt. Hun er begyndt at sige en masse ord. Det er altså sjovt synes jeg smiley

Hendes vægt og længde ved jeg desværre ikke smiley men hun bruger str. 86 i tøj smiley

• #2   13. okt 2011 her går det også gode med naya hun elsker at komme i vuggestuen og hun kan gå helt selv og bruger str 92 i tøj har ikke mål på hende hun spiser selv og kan drikke selvog kan hun sige hej og naya

• #3   17. okt 2011 Hey

Her går det heller ikke skide godt vi kæmper stadig med at få ham til at spise vi venter på besked om endnu en indlæggelse, men han er dog altid glad og kravler rundt og gerne meget hurtigt, lige som han rejser sig op af tingene dog kan han ikke altid selv komme ned igen.

han vejer 7800g og er 72 cm så en lille lort smiley

Dp er ikke så glad for at skulle have ham da han ikke spiser nede hos hende og det vil hun ikke stå til ansvar over for og det forstår jeg godt. håber dog at det er blevet bedre efter han har fået kranie sakral behandling.

• #4   17. okt 2011 hvor er det altså træls i sådan skal bøvle med den lille mand smiley

hvad er kranie sakral behandling?

• #5   17. okt 2011 kranie sakral terapi er en blid, præcis og forbløffende dybt virkende massage. Kan afhjælpe stress, migræne, piskesmæld, svimmelhed mm (taget fra nettet)

• #6   17. okt 2011 okay tak for svar. håber det hjælper så

• #7   17. okt 2011 indtil nu lader det til at virke lidt så det er dejligt smiley så satser på min en behandling mere.

• #8   17. okt 2011 Dejligt at høre. smiley så det kan begynde at gå fremad med ham..

• #9   19. okt 2011 her går det godt vil jeg sige, nicolai er glad for sin vuggestue... smiley

han kravler, kan sige hov & Ap (Op) også kan han gå med hjælp fra sin gå vogn eller vores fingre som støtte smiley

han fylder 1år på søndag smiley

• #10   20. okt 2011 Hej går det også meget godt, syntes dog hele tiden Sabrina er syg... Hun har fået konstateret astmatisk bronkitis. Hun er super glad for DP, kender hende i forvejen da hendes storesøster også gik der, har dog ikke været afsted hele denne uge da hun er syg, igen igen... Hun spiser alt, kan også godt spise lidt selv (madder til frokost) jeg har dog ikke den store tålmodighed til det smiley
    Hun kravler derud ad og står også op går også med sådan enhun skubber efter sig. Det virker heller ikke til at der synderligt længe inden hun begynder at gå.
    Hun har et vildt temperament, men det er ligesom sin søster og mor smiley Dog kan det været meget hårdt til tider smiley
    Hun er også begyndt at kalde Baaa (Far) og aaa (Natascha) Maaa (mor) iooo (Chico-hunden)

I morgen er der èn måned til hun bliver et år, glæder mig vildt smiley Syntes det er lidt stort, og slet slet ikke til at forstå at tiden er fløjet afsted smiley

• #11   20. okt 2011 Hejsa.
    Her går det godt. Mads er blevet en stor dreng med et STORT temperament. Han er super glad for hans dagpleje. Og smiler altid til alle mennesker.
    Han spiser alt og går selv. Han siger ikke så meget - kun mad, hvad er det, og ae ae (til vores hunde. smiley

Mads har dog været en hel del syg. Han har været indlagt på børneafdelingen med lunge og mellemørebetændelse. Udover det har han været syg med snot, hoste og feber min. en gang om måneden siden han kom til verden i november sidste år. Vi håber det snart vender, for det er meget hårdt for både Mads og os. smiley

Kan slet ikke forstå at han fylder et år d. 3. november. Tiden er gået såå stærkt. smiley

• #12   20. okt 2011 Pyhh ja det er vildt. Naya bliver 1 år d. 26. November. Og går næsten hele tiden nu. Men kravler stadigvæk også. Hold op en udvikling de små væsener går igennem på blot 1 år smiley

Kommentér på:
Hvordan går det ? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce