1.625 visninger
|
Oprettet:
kejsersnit og sædefødsel {{forumTopicSubject}}
Til dem der har fået kejsersnit, kan i ikke fortælle hvordan forløbet var, før, under og efter? Eller hvis nogen har prøvet sædefødsel vil jeg også gerne høre om det Ja baby vender forkert og med to uger til termin er det rimelig usandsynligt hun vender sig rigtig nu desværre..
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
Da bedøvelse skulle virke så nev de i maven og spurgte om jeg kunne mærke noget og var overbevist om at jeg kunne mærke noget hele tiden indtil de sagde at nu havde de altså skåret maven op
Men ud kom en baby og jeg fik hende lige lagt kort ved mig og derefter kørte JM og farmand op med hende mens jeg blev lappet sammen igen og derefter kørt på opvågning i en times tid.
om aftenen tog de kateteret ud og jeg skulle selv stå ud af sengen for at tisse og jeg synes bare de var nogle idioter alle sammen for man kunne sku da ikke rejse med maven lappet sammen på den måde og føldte alle mine indvolde var ved at falde ud da jeg stod op, men det gik:-)
jeg tog hjem på anden dagen.
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Mine efterforløb har også været ganske smertefrit... Jeg har været hurtigt oppe og gå igen....
kejsersnit og sædefødsel