{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.625 visninger | Oprettet:

kejsersnit og sædefødsel {{forumTopicSubject}}

Til dem der har fået kejsersnit, kan i ikke fortælle hvordan forløbet var, før, under og efter? Eller hvis nogen har prøvet sædefødsel vil jeg også gerne høre om det smiley Ja baby vender forkert og med to uger til termin er det rimelig usandsynligt hun vender sig rigtig nu desværre..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kejsersnit og sædefødsel
  • #1   23. jan 2013 min nummer to vendte forkert og valgte kejsersnit da jeg ikke turde tage chancen med en sædefødsel.

• #2   23. jan 2013 Jeg fik kejsersnit med min søn der lå i sædestilling men kan ikke rigtig huske forløbet da jeg endte i fuld narkose men ved at min forlovet fik en time alene med vores søn inden jeg fik ham at se

• #3   23. jan 2013 hov og ang forløbet så måtte vi selv vælge mellem to datoer men kirugen valgte til sidst fordi hun synes det var en sjov dato hun havde valgt, 05-07-05. men vi kom ind om morgene og jeg fik lagt kateter ( staves) op og kort derefter kørt ned på operationsstuen hvor jeg fik lagt en spinal blokade, jeg var så bange at mine ben kørte som to trommestikker. smiley
    Da bedøvelse skulle virke så nev de i maven og spurgte om jeg kunne mærke noget og var overbevist om at jeg kunne mærke noget hele tiden indtil de sagde at nu havde de altså skåret maven op smiley nå ja så kunne jeg nok ikke mærke noget hehe.
    Men ud kom en baby og jeg fik hende lige lagt kort ved mig og derefter kørte JM og farmand op med hende mens jeg blev lappet sammen igen og derefter kørt på opvågning i en times tid.
    om aftenen tog de kateteret ud og jeg skulle selv stå ud af sengen for at tisse og jeg synes bare de var nogle idioter alle sammen for man kunne sku da ikke rejse med maven lappet sammen på den måde og føldte alle mine indvolde var ved at falde ud da jeg stod op, men det gik:-)
    jeg tog hjem på anden dagen.

• #4   24. jan 2013 Jeg skulle ha født ved sædefødsel i november, men lægerne ville ikke være med til det da jeg kom ind med veer. Så det endte i kejsersnit. Kom ind på operationssstuen og skulle ha lagt spinalblokade, den virkede bare ikke. Så efter 2 forsøg blev jeg lagt i fuld narkose.

• #5   24. jan 2013 Jeg har fået kejsersnit 2 gange... Dog ikke grundet sædestilling.... Men jeg synes det er gået fint.... Jeg fik spinalbedøvelse, og var vågen... Der skete lidt komplikationer anden gang, men alt i alt synes jeg det har været fint....

Mine efterforløb har også været ganske smertefrit... Jeg har været hurtigt oppe og gå igen....

Kommentér på:
kejsersnit og sædefødsel

Annonce