{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.661 visninger | Oprettet:

Anna ;D endelig blev det min tur {{forumTopicSubject}}

Hej tøser

Så blev det endelig min tur, alt jeres ve-støv og hepperi gav pote i fredags.
Efter en lang dag til pinto kåring gik veerne igang ved 20-tiden , ca. 21.45 gik vandet og kl. 22 kom min mor så vi kunne kører på fødegangen ( mig, nicolai & mor )
Da vi nåede frem ca. 22.20 kørte de en strimmel og tjekkede mig, jeg var 6 cm åben & kl. 23.32 var lillepigen født .

3250 g. & 50 cm.
Hun er den dejligste nemme lille engel smiley

Desværre havde vi en grim oplevelse lørdag aften, da hun pludselig ikke trak vejret og blev helt blå, mens der løb væske ud af næsen på hende.

Sygeplejeskerne fik hende rusket og suget ud - og mente det bare var fostervand hun ikke kunne få op - dog tilkaldte de en læge fra børneafdelingen.

Hun gentog nummeret kort efter og lægen besluttede at flytte hende til børneafdelingen - desværre uden mor og far.

Så jeg måtte sove uden min baby lørdag - søndag og blev ringet op når jeg skulle komme og fodre, ikke særlig sjovt.

Hun skulle ligge med en måler på foden ( puls og hjerte )
Hun er okay, og det var ikke noget alvorligt, dog har hun nu for høj blodprocent og ligger stadig på børneafdelinger. Nu også med sonde ;s

Heldigvis har vi fået en mor-barn stue så vi atter kan være sammen stortset døgnet rundt ( kan ikke have hende med når jeg f.eks. skal spise )

Så nu går vi bare og venter på at blodprocenten falder så vi kan komme hjem. men vi har det godt, og hun er ellers sund og rask.

- Det blev meget langt ;D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anna ;D endelig blev det min tur
Kommentér på:
Anna ;D endelig blev det min tur

Annonce