{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.683 visninger | Oprettet:

Sættes igang dato - tvillinger. {{forumTopicSubject}}

Jeg prøver lige igen *G*

Hvornår får man sådan en dato at vide når man nu allerede ved at man bliver sat igang 14 dage før sådan ca..

glemte helt at høre JM om det da vi var til samtale før jul. og er nu bare nysgerige for at vide lidt mere - der er jo længe til næste JM samtale *G*

Jeg bliver sat igang pga jeg venter tvillinger - har termin d. 6 juni normalt - men så er det 14 dage før jeg skal sættes igang - det er bare hvornår man får sådan en dato at vide. så man kan planlægge lidt efter selve den dato...

jeg ved godt at man kan gå i fødsel før osv - men nu har jeg planlagt at samle benene indtil min sæt igang dato *G*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sættes igang dato - tvillinger.
  • #1   27. dec 2010 camilla : Ja det har jeg skam - men kom bare til at tænke på det lige nu her til eftermiddag og mener ikk lige det er akut - så ringer ikk lige på akutnumret !!!

Sarah: Ja det er i uge 38 - men det er bare hvornår man får datoen til det eller hvad man kan sige. om der er nogen som viste det eller havde prøvet det... er bare skide nysgerige *G*

• #2   27. dec 2010 Tror egentlig ikke TS spørger om hun skal ringe til sin jm, men bare om der er andre der ved det - da hun jo som hun selv skriver er nysgerrig!

Tillykke med dine tvillinger, jeg ved ikke så meget om igangsættelse af tvillinger, men nogen gange kan jeg godt irritere mig over folks humorforladte svar, som man egentlig godt selv kan tænke sig til;)

Håber du får svar på dit spørgsmål:)

• #3   27. dec 2010 ja det var det jeg mente - at når de allerede siger til mig / os at vi bliver sat igang 14dage før så må de da os kunne sige os nu at hvornår det bliver..

Mange tak - vi glæder os helt vildt selvom der er lang tid til de kommer til verden.. men man er jo skide nysgerige omkring dato osv. selvfølgelig kan det ske de kommer før - men bare så man kan sige at den dato skal jeg føde istedet for at bruge terminsdatoen som ikk holder en meter mere *G*

• #4   27. dec 2010 mit gæt er mandag d 23 maj el tirsdag d 24 maj - ugen før er der en helligdag ( og man planlægger helst at PK er nået at tage hjem inden weekender og helligdage) og ugen efter altså fra 30 maj og frem er der også helligdage.....

men det er jo bare et gæt smiley

nu er det jo tvillinger så måske skal du blive lidt længere....

• #5   27. dec 2010 Bonnie: ja jeg har os regnet mig frem til de datoer - eller håber måske at de vil sætte mig igang i den weekend lige før fordi så kan man få besøg af alle osv *G* Ja vi har lov til at være på fødegangen eller stuen eller hvad man siger i 3-4 døgn normalt ellers til når man mener selv man er klar på opgangen.. hvis alt er som det skal være med ungerne selvfølgelig.

Ja jeg ringer efter Nytår til dem og snakker med dem - det var bare om der var nogen herinde som havde oplevet det selv eller viste noget eller kendte nogen.. man kan jo godt være heldig at finde nogen som har lige det svar man søger herinde på BG.

• #6   27. dec 2010 Jeg blev ikke sat igang og det blev på intet tidspunkt nævnt under min graviditet.....de kom helt af sig selv 4 uger før termin...

• #7   27. dec 2010 Camilla, venter en pige 32+. Du må meget undskylde, men jeg syntes altid du er meget nedladende og svare surt i andres indlæg.

tvillingerne undskyld jeg lige brugte din tråd.

• #8   27. dec 2010 PK hvad er det lige ???

Mie:oki ja så behøver man ingen igangsættelse dato *G*

Joelina: Ja men sådan er nogle mennesker desværre bare smiley men det er helt oki du bruger tråden..

• #10   27. dec 2010 Dina: tænkte det godt - men skulle lige være sikker smiley men nej det er ikk helt som PK men man kan vel godt kalde det aller sådan noget. da jeg får en dato til igangsættelse ligesom man får til PK smiley

• #11   28. dec 2010 nææ men med tvillinger bliver dagene på sygehuset lidt flere derfor TROR jeg de vil vælge de datoer så de ikke har dem indlagt på helligdage på samme måde som de ofte planlægger med PK

• #12   29. dec 2010 jeg vil give bonnie ret og sige mandag eller tirsdag når du er i uge 38 - alle mine pksér er blevet lagt en mandag eller en tirsdag i uge 38 smiley og datoen vil de nok ikke ud med over tlf, man må pænt vente på brev der kommer 1 til 2 mdr før termin - forudsat det fungere ligesom pks planlægning og mon ik det er nogenlunde ens smiley

Kommentér på:
Sættes igang dato - tvillinger.

Annonce