1.215 visninger
|
Oprettet:
fødsel+indlæggelse {{forumTopicSubject}}
Er det bare mig, eller syntes i også det var noget af en oplevelse det at føde, få sit barn i armene for første gang og i det hele taget bare det at være indlagt???
Selvfølgelig død sygt bare at ligge på sygehuset, men .... jamen, syntes det er svært at sætte ord på, for tænker faktisk tit over at jeg allerede glæder mig til næste gang selvom jeg godt ved det først bliver om nogle år når jeg er færdig med min uddannelse. :((
Savner faktisk lidt det at ligge på sygehuset og få gaver og gæster :))
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
apr 2010
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 394
Kan dog huske plukkeveerne, og det var noget af det dejligste at opleve! syntes ikke de gjorde ondt. Min graviditet er bare forløbet helt normalt.
Søndag d. 10 oktober kl 15 fik jeg de der 41+3 tjek selvom jeg kun var 41+0 .. og mandag morgen kl. 11.15 gik mit vand. kl. 13 blev jeg indlagt, kl 16 begyndte veerne og kl 18.20 begyndte presseveerne og kl. 18.45 var han ude. Sprang dog stort set over det hele, og de bedøvede mig ikke ordentlig det ene sted pga. de ikke vidste om jeg var sprunget nok til at kunne blive syet. så det gjorde AV!!!! var MEGET tæt på at ryge på operationsbordet, men de klarede det heldigvis.
ja, det var faktisk en hel FB skrevet meget kort :)) - men har jo heller ikke skrevet den herinde endnu. så nu kan folk se det ;D
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 9
fødsel+indlæggelse