{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.215 visninger | Oprettet:

fødsel+indlæggelse {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig, eller syntes i også det var noget af en oplevelse det at føde, få sit barn i armene for første gang og i det hele taget bare det at være indlagt???
Selvfølgelig død sygt bare at ligge på sygehuset, men .... jamen, syntes det er svært at sætte ord på, for tænker faktisk tit over at jeg allerede glæder mig til næste gang selvom jeg godt ved det først bliver om nogle år når jeg er færdig med min uddannelse. :((

Savner faktisk lidt det at ligge på sygehuset og få gaver og gæster :))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fødsel+indlæggelse
  • #1   31. okt 2010 tror ikke bare det er dig...savner hele episoden med at være gravid og føde igen men her går der også nogle år....havde mange smerter og sagde også flere gange de gerne måtte snitte i mig gg og selvom jeg siger jeg gerne vil være gravid igen men ikke føde, glæder jeg mig alligevel...er da fantastisk at ligge med sin guldklump i amene for første gang....bortset fra smerterne ved fæødslen og bagefter er det med graviditet og fødsel bare helt fantastisk

• #2   31. okt 2010 Jeg var så heldig slet ikke at kunne huske noget fra mine veer. Kun lige de første inden de "tog over"... Min forlovede og svigermor siger at jeg slet ikke var til at komme i kontakt med under veerne, lå bare i min egen verden med lukkede øjne siger de :)) så jeg var heldig.

Kan dog huske plukkeveerne, og det var noget af det dejligste at opleve! syntes ikke de gjorde ondt. Min graviditet er bare forløbet helt normalt.

Søndag d. 10 oktober kl 15 fik jeg de der 41+3 tjek selvom jeg kun var 41+0 .. og mandag morgen kl. 11.15 gik mit vand. kl. 13 blev jeg indlagt, kl 16 begyndte veerne og kl 18.20 begyndte presseveerne og kl. 18.45 var han ude. Sprang dog stort set over det hele, og de bedøvede mig ikke ordentlig det ene sted pga. de ikke vidste om jeg var sprunget nok til at kunne blive syet. så det gjorde AV!!!! var MEGET tæt på at ryge på operationsbordet, men de klarede det heldigvis.

ja, det var faktisk en hel FB skrevet meget kort :)) - men har jo heller ikke skrevet den herinde endnu. så nu kan folk se det ;D

• #3   31. okt 2010 linda har i fået svar fra statsamtet? har fulgt med i dine oprettede beskeder..og står selv i samme situation nemlig..

Kommentér på:
fødsel+indlæggelse

Annonce