{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.239 visninger | Oprettet:

Født for tidligt- indlæggelse- må manden indlægges med? {{forumTopicSubject}}

Som skrevet tidligere, så har jeg nu stor risiko for at føde før tid. Har stadig veer, er 2 cm åben og min livmoderhals er forkorter til 0,5 cm.
Jeg prøver så vidt det er muligt at forberede mig psykisk på en for tidlig fødsel. Derfor er der også nogle spørgsmål der dukker op.

Ved i om farmand må blive sammen med mig og lillemanden på hospitalet i mere end de alm 2 dage? hvis han kommer? Er 34 uger henne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Født for tidligt- indlæggelse- må manden indlægges med?
  • #1   29. jan 2013 Altså jeg har selv født 11 uger for tidlig og der måtte farmand være der alt det han ville, han startede dog på arbejde en uge efter han var kommet til verden, men så kom han hver dag efter arbejde og sov der sammen med mig. Nu ved jeg ikke hvor du skal føde henne, men tror bestemt at faren må være der det han vil. smiley held og lykke det skal nok gå det hele smiley

• #2   29. jan 2013 Jeg tror ikk det er noget problem at få en plads til farmand, dog nok imod betaling. Ønsker jer al held og lykke

• #3   29. jan 2013 Skal føde på Hillerød, og der har de ikke patienthotel.. Så derfor jeg er lidt i tvivl. Men kan slet ikke overskue at skulle være alene om tankerne, bekymringerne om
    Aftenen/natten

• #4   29. jan 2013 Det hele kommer nok også lidt an på hvor længe i skal være der smiley det kan jo være den lille er rigtig dygtig og i hurtigt kan komme hjem

• #5   29. jan 2013 Da min søster skulle føde vidste hun ikke hvem faren var til barnet og jeg var derfor med som faren . Hun fødte på Hillerød og jeg måtte gerne være der - men vidst lidt modvilligt ... De vil ikke garantere for at der er en seng og jeg skulle selv sørger for mad til mig . så han kan godt regne med en sofa hvis der ikke er senge nok smiley

• #7   30. jan 2013 Vi blev indlagt den 1 nov kl 17. Havde alt alt for højt blodtryk, som de havde svært ved at styre men kl 22 kom de og sagde til manden at han hellere måtte køre hjem for de havde ikke en seng til.. Vi sagde så at så måtte han sove i e stol han skulle ingen steder, og heldigvis blev han for Hjalte kom akut til verden kl 01.50 og det ville han ikke have nået, da de først besluttede det kl 01.00. Men derefter var der intet han måtte være der det han ville. smiley

Kommentér på:
Født for tidligt- indlæggelse- må manden indlægges med?

Annonce