871 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar

28. apr 2008 Følger: 23 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 21 Svar: 455
igangsættelse igangsættelse
Ved ikke om jeg har lagt emnet det rigtige sted, men prøver.
Er der nogen der har prøvet og blive sat i gang med en ballonudvidelse eller hva man kalder det.
Gør det ondt?
0 synes godt om
okt 2009
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 20 Svar: 80
Jeg mødte ind på fg og fik lagt ballonkateder..
Må nok indrømme at det ikke var spor sjovt at få lagt op, men det er hurtig overstået...heldigvis. og smerten er til at holde ud.. det er mere en nivende smerte.
Man får lagt et kateder op i livmoderen som så blir fyldt med vand i sådan 2 balloner.. en udenfor livmoderen og en indeni.. (Det mærker man ikke.. det er bare for villdt underligt at gå rundt med bagefter.
Den udvider dig så..
Jeg fik veer efter en time, og giga tegnblødning.
De faldt ikke ud af sig selv med mig. Jeg fik dem tømt og taget ud efter 12 timer, og derefter prikket hul på vandet.
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 21 Svar: 455
Sidder begge ballonger inde i kroppen ? (sorry dumt spørgsmål)
Er den der nivende smerte der hele tiden eller kun når de lægger ballongen op?
Har fået papirer omkring det, men der står jo ikke nogle personlige erfaringer
okt 2009
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 20 Svar: 80
Den nivende smerte er kun når de sætter katederet op.. Da det først var sat op, mærkede jeg ikke noget, heller ikke da de fyldte ballonerne..
Og ja.. ballonerne er begge inde i kroppen.. langt oppe i skeden ved livmodermunden.. en indeni livmoderen og en lige på den anden side af livmoderens væg.. den åbner dig så, så de kan prikke hul på vandet.. man går så med de 2 balloner indeni.. der er vist 6ml i hver.. jeg havde dem i, i 12 timer.. de gør slet ikke ondt.. man går bare som en cowboy.. hihi
igangsættelse