{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

når fødslen sættes igang {{forumTopicSubject}}

Til jer der er blevet sat igang, hvordan har jeres fødsel været? Syntes tit man hører om meget lange og mere smertefulde fødselsforløb når folk sættes igang. Men er det bare mig der er forkert på den?
Jeg kan ikke lade være at tænke på, at der jo må være en grund til, at kroppen ikke selv sætter fødslen igang. Jeg tror ikke jeg vil sættes igang medmindre bette fisen derinde har det skidt. Er der nogen herinde der har prøvet at gå mere end 14 dage over tid?? Ja lige en masse spørgsmål herfra smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  når fødslen sættes igang
  • #2   17. sep 2009 jeg blev sat i gang 6 dage før forventet termin. fik en stikpille og skulle vente 6 timer med at komme igen på sygehuset, så var der hjemme og slappede af. havde ingen veer, men kunne mærke der skete noget stille og rolig.
    Da jeg kom på sygehuset igen var jeg åbnet lidt, stadig ingen veer, så de tog vandet på mig. så gik det stærkt. 3,5 timer senere var jeg blevet mor. Og ja det gjorde ondt. men det gør det jo at føde børn. hehe

• #4   17. sep 2009 man må gerne gå mere over.. det er jo op til dig selv. de tilbyder bare igangsættelse når du er gået 14 dage over tid..

• #6   17. sep 2009 på herlev anbefaler de man ikke går mere end 14 dage over tid...

• #7   17. sep 2009 Jeg blev også sat igang (6 dage over termin pga. for højt blodtryk). Fik en stikpille kl. 11, og kl 16.46 blev min datter født. Jeg synes ikke det var værre end forventet med smerterne og nåede ikke at få noget smertestillende smiley

• #8   17. sep 2009 jeg har ikke prøvet at blive sat i gang men jeg har prøvet to fødsler med ve drop og 2 fødsler uden og jeg vil langt foretrække at føde uden drop.
    jeg syntes at veerne har været værre og ve pauserne kortere/ikke eksisterende.......... der har helt sikkert været forskel på mine fødsler med og uden drop

Kommentér på:
når fødslen sættes igang

Annonce