{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

sætte fødslen igang på lørdag {{forumTopicSubject}}

Ja så var jeg nede ved min jordemoder idag og snakke igangsættelse. Jeg bliver sat igang på lørdag hvis der ikke sker noget inden. Men ved ikke om jeg vil sættes igang, vil jeg nok gerne når vi nærmer os lørdag smiley Fik også lige lavet en hindeløsning ved jordemoderen idag, så må vi se om det hjælper noget smiley Hvordan går det med jer andre??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sætte fødslen igang på lørdag
  • #2   21. sep 2009 hejsa, dejligt der er nogle udsigter.. Men kan godt forstå du ikke vil sættes i gang, men det vil du jo som sagt nok gerne på lørdag!

Ja her har jeg 2 dage til termin... er ved at være utålmodig nu!

• #3   21. sep 2009 Ja syntes også det er længe nok at være gravid i 42 fulde uger hmm.. Siger sgu nok ja tak til den igangsættelse smiley Syntes tiden er bsgyndt at gå rigtig langsomt efter jeg er gået over tid.. Bliver så skuffet hver dag jeg vågner om morgenen uden veer he he smiley Manden er også ved at være utålmodig, og så skælder jeg ud når han spørger om ik der snart sker noget. Ja jeg er blevet i rigtig mærkeligt humør siden igår, håber alt går som det skal og at hun er sund og rask!!

s&m
    det var da dejligt du ikke havde svangersksbsforgiftning så smiley

• #4   22. sep 2009 Uha håber der sker noget for jer utålmodige sjæle smiley

Jeg regner med at føde inden min termin, men det er på søndag, så har da efterhånden lidt travlt *G* Og en del har drillet med at jeg føder på min fødselsdag, og det er mandag. Har sagt jeg ikke gør, så nu er det spændende smiley

Kommentér på:
sætte fødslen igang på lørdag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce