{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

briller {{forumTopicSubject}}

nu så jeg lige den dejlige guldklump på forsiden der har briller og kom til at tænke over det

. har tit overvejet at få min søn tjekket da jeg har rigtigt dårligt syn selv. men hvordan gør man og hvor gammel skal de være.

håber der er nogen der kan svare

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  briller
  • #1   25. sep 2013 Det kommer lidt an på hvor 'vidt' du vil gå..
    Axl skal tjekkes her når han bliver to..
    Man KAN tjekke inden, men det er ret vanskeligt og kan kræve at barnet bedøves..
    Ved små børn foretages undersøgelsen hos en uddannet øjenlæge der kan lyse ind i barnets øjne med en speciel maskine, men det kræver jo selv sagt at barnet 'er med på' undersøgelsen, og det er her bedøvelsen kan blive nødvendig.
    Ved større børn, der selv kan snakke, kan man starte hos en alm optiker el, egen læge hvor man kigger på en tavle og fortæller hvad man ser..

• #2   25. sep 2013 jah okay han er 2 men tror godt nok jeg får svært ved at få ham til at ville accepterer at blive lyst i øjenene

• #3   25. sep 2013 Min søn går til øjenlæge hver tredje måned, og på rigshospitalets øjenafdeling hver 6måned, og det har intet problem været at blive "lyst" i øjnene.
    Om ikke andet kan man jo sagtens komme igen over flere gange. Vi startede hos øjenlægen om 18.måneders, og buer han snart fem.
    Min dreng har ikke briller, og har ikke nedsat syn, han går der, da han har en sygedom som gør at han resikere at miste synet, og derfor skal han tjekkes ofte..
    Han resikere at blive svagt seende eller andet og derfor går vi der. Min søn elsker at være hos øjenlægen, men er ikke så begejstret for undersøgelserne på sygehuset;-)

• #5   25. sep 2013 Mange optikere vil ikke tage børn ind så der skal man igennem øjenlægen. Min datter har været afsted 3 gange nu og skal til kontrol om et år. Hun har læsebriller. Min søn skal afsted til første besøg den 1. November.
    Både min mand og jeg bruger briller. Nanna havde hovedpine når hun lavede lektier ogjeppe synes bokstaverne flytter sig rundt.
    Efter min mening er lægen ikke kompetent nok til at kontrollere øjene. Begge mine er testet ved lægen og sp uden der er opdaget noget, men Nanna har faktisk +1,5 på hvert øje!

Kommentér på:
briller

Annonce