{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

briller og linser {{forumTopicSubject}}

ja jeg skal altså til at gå med briller mit syn er mega dårligt fik taget en syns prøve igår...

men så har jeg hørt at Louis Nielsen har et tilbud hvor du både får briller og linser for x antal kroner ( mener det er omkring 200kr ) om måneden i et abonnemet som er bundet i et år eller sådan noget..

nogen der kan fortælle lidt om det.. jeg kan ikke se denne løsning/tilbud på deres hjemmeside.. men er der nogen de rved noget eller har det selv eller er det mig der har hørt forkert?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  briller og linser
  • #1   9. jan 2010 Jeg har lige fået abonnement ved louis nielsen. Jeg giver 230 kr om månede, men får sendt linser hjem for et halv år af gangen. Mener nu kun det er 2 mdr opsigelse man har... så er det også noget med du optjener 20 eller 30 kr om månede til at købe briller for - håber det hjalp dig lidt - spørg hvis der er mere du vil vide smiley

• #2   9. jan 2010 så er der briller med i prisen ik? skal man betale noget start gebyr? altså 500kr eller noget?

• #3   9. jan 2010 nej, der er ikke briler med i prisen.... det er kun for linser...!

• #4   9. jan 2010 Jeg har også haft linser ved louis nielsen. Man sparer som sagt et beløb op til briller hver måned, men de følger ikke med når man køber linse abbonementet.. Jeg fik også linser hjem for et ½år af gangen. Mine var endagslinser, så jeg har linser nok til en hel hær.. hehe

Det er grunden til at jeg sagde mit abbonement op, jeg bruger slet ikke så mange linser mere som jeg har gjort, men der er super service hos dem, og priserne er rigtig fornuftige! =)

• #5   9. jan 2010 Jeg har købt mine linser gennem kontaktlinseinstituttet i Århus, og de har et samarbejde med brillebutikken ved siden af.. det er i princippet samme butik, idet der ingen døre er imellem dem.. og der betaler man kun for glassende i brillerne, og det kan man lave på afbetaling.
    Jeg giver 188 kr om måneden for mine linser og er til kontrol hvert halve år, hvor jeg så kan få skiftet alle mine linser ud hvis min styrke har ændret sig, uden betaling..

• #6   9. jan 2010 jeg har abonoment hos Louis Nielsen og der ER briller med i tilbudet..

Jeg gik ind og sagde at jeg skulle have den pakke med et par briller og linser.. Og så hjalp de mig igennem..
    Hvis man siger nej til brillerne så optjener man 20kr om måneden til at få brillerne senere hen

• #7   9. jan 2010 aaf; skifter du så ik linser hver dag??

Kommentér på:
briller og linser

Annonce