kan jeg kræve undersøgelse laaaaang {{forumTopicSubject}}
På børneafdelingen? Vi skal til 5 mdr undersøgelse og vaccination i dag ved egen læge samt kontrol med hendes hoste... Vi kører på 4 eller 5 uge med hoste og de bliver ved med at sige vi lige skal se tiden an..
Nu kan vi bare ikke mere, har en datter der normalt sover 12 - 14 om natten, men hun får ikke søvn pga hosten, i nat har jeg siddet op og sovet med hende og hun hoster stadig, men så kunne hun da mærke mig... Hun smiler og griner normalt af alt men.pludselig kan hun stikke i kæmpe gråd og kan mærke hun får ondt... Hun fik først falsk strobehoste, men nu er det ikke tør søløve hoste mere... Hun kan ikke få luft når hun får de her anfald og til tider hoster hun så meget at hun brækker sig i en kæmpe stråle... Og hun græder så meget når hun hoster nu...
Hun kan til tider havde lidt svært ved at trække vejret, der er en del pause imellem vejrtrækning samt hvis hun skal trække vejret hurtigt og hel ned i lungerne så raller hun, men det gør hun ikke konstant...
Hos egen læge har de blevet ved med at sige vi skal vente og se tiden an, også måske de bare skulle give hende hoste saft... Nu kan vi ikke mere, vi kan se hun får rigtig ondt til tider... Samt hun svinger rigtig meget i sin temperatur, inden for et time kan hun svinge 4 grader...
Kan jeg forlange hun bliver undersøgt på børneafdelingen? Og hvad ville I andre gøre?
Undskyld det blev så langt, lidt rodet men skulle af med mine tanker..
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
kan jeg kræve undersøgelse laaaaang