{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.063 visninger | Oprettet:

Sygt barn - brug for et råd ang mad {{forumTopicSubject}}

Hej ..
Har virkelig brug for et råd eller 3 ..
Min datter er desværre blevet syg . Vi har været ved vagtlæge , 2 x alm læge og på børne afd. på Skejby sygehus .
Hun har haft non stop feber (39-41) i 10 dage . Hun har tabt sig meget og man kan se mange af hendes knogler nu . Hun har stort set intet spist siden tirsdag i sidste uge og drikker meget lidt .
Hun er blevet ramt af en virus som virkelig har taget hårdt fat i hende .
Hun har ikke feber mere men spiser stadig ikke hvilken resultere i at hun ingen energi har og sover rigtig meget .
Hun er på smertestillende og pencilin .

Hvad kan jeg gøre for at få hende til at spise ?
Nogen som selv har oplevet nogen ligende ?
Ville I kontakte lægen igen hvis det ikke snart vender ?

Jeg er ved at gå fuldstændig ned pga det .. Min glade lille pige er væk . Hun har svært ved at gå pga for lidt energi og græder rigtig meget ..

Håber nogen kan give et råd eller 3 ..
Og tak fordi I gav læse mit indlæg . Det har været et par meget hårde dage ..

MVH
En meget trist og træt Mor ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygt barn - brug for et råd ang mad
  • #1   30. jan 2012 Kan du ikke købe sådan lidt "sødere" ting til hende.. Sådan noget hun normalt aldrig får, men som du ved, at hun elsker højt nok til at ville spise det. Vores dreng har lige haft 4 dage hvor han ikke har rørt mad. Så vi købte til sidst nogle kiks, figenstænger, søde boller osv. bare så han kunne få lidt energi. Det virker altid her. Og så spiser han normalt når han har det godt igen.
    Men selvfølgelig kontakt læge, hvis det bliver ved. Især med feber!!
    Men det var bare hvad jeg lige kunne komme på, hvad vi gør herhjemme..


  • #3   30. jan 2012 Præcis! Gå helt udenfor normerne. smiley eller hvad man nu siger..

  • #5   30. jan 2012 Hvad med sådan nogle protein drikke som de gamle får på sygehusene ??

  • louise h
    louise h Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 55
    #6   30. jan 2012 jeg ville nok gå til lægen og så give hende lige hvad hun vil have, sundt /usundt betyder intet. saftevand juice kakao er gode måder at få energi på specielt kakao da der også er næring i.

  • Berit a
    Berit a Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
    #8   30. jan 2012 Lasse på 1 år har i to døgn nu harf høj feber og intet spist.
    men han vil gerne drikke. her til aften fik jeg lidt yougurt og vanilie is i ham.

    Alt tælle her, når han er så dårlig...


  • #9   30. jan 2012 Da Noah var syg og fik feberkramper spiste han intet en børnelæge sagde at han skulle have lige det han ville, om det så var cola og chips så skulle han bare have det.. Men ville kontakte lægen for en sikkerhedeskyld..

  • #10   30. jan 2012 Tak allesammen ..
    Kontakter lægen i morgen . Har nemlig en underlig fornemmelse i maven ..


  • #11   31. jan 2012 Puha god bedring til din lille pus.

    Hvis du godt kan få hende til at drikke, så prøv at lave en hjemmelavet proteindrik.Det plejer vi at lave til de gamle på arbejde, som trænger til noget sul på kroppen.
    Jeg giver også Liam det, hvis han er syg og ikke rigtig gider at spise
    2/3 dele kærnemælk 1/3 del fløde og så sukker og vanilliesukker i efter smag. Du kan evt. putte kakaomælk i eller ublandet saft.


Kommentér på:
Sygt barn - brug for et råd ang mad

Annonce