{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.666 visninger | Oprettet:

Sygt barn IGEN :-( {{forumTopicSubject}}

JA... så er den gal igen..... jeg har bare lyst til at sætte mig og tude snart... aner ikke levende råd mere !

nu har Sophia på en måned haft 2 lungebetændelser med 14 dages mellemrum....
Hun har fået 2 gange pencilin kur.... først en primcilin og 2 gang gav de hende imacilin da det skulle være stærkere.... hver gang bliver hun frisk mens hun får det og 3 dage efter det er slut.... bliver hun syg igen!
sidst sagde lægen vi skulle holde hende hjemme og inde hele ugen... væk fra alle så hendes imun forsvar kom op igen.... det gjorde vi og hun blev rigtig frisk og glad igen ..
Da jeg så henter hende igår i vuggestuen har hun fået øjenbetændelse... i stor stil smiley
nåå men møg tænkte jeg nu ikke mere sygdom men heldigt det var weekend så kunne hun få salve og blive frisk til mandag.... TROEDE jeg !
For nu har jeg lige taget hende op fra middagsluren... godt ked og fyldt med snask i øjene samt feber på 40.... rigtig trist og hænger bare.....
kan se og høre på hende det er præcis som de 2 andre gange... vejrtrækningen er stødende og besværet ...
ÅH ALTSÅ ! jeg ved når jeg om lidt tager til vagtlægen med hende så har hun sin 3 lungebetændelse ...

Nu er det så jeg kommer til at tænke på....
min mormor...min mor .. ( jeg er aldrig blevet tjekket ) og mine 2 første børn har alle haft astmatisk bronkitis... er der nogen af jer der ved om det kan være derfor hun igen og igen får lungebetændelse hvis hun egentlig har det og ikke får noget for det ?

ja undskyld men vil høre lidt om jer andre og jeres børn...nogen der har gået det samme igennem ? er nemlig ved at blive godt ked af hun er syg hele tiden og spekulere meget på det.... og mit job hænger i en meget tynd tråd smiley

ved godt det blev langt men måtte bare hælde lidt vand ud .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygt barn IGEN :-(
  • #1   7. mar 2009 Kan jeg kræve at komme på børneafd og få hende tjekket fra A-Z når jeg er hos vagtlægen selv om han/hun ikke mener det måske ?

  • #2   7. mar 2009 hmm.. jeg sys helt klart du skal kræve det når hun ikke er ældre og har haft dte så mange gange.. det tyder på at der er lidt mere kørende..
    håber hun blir rask!


  • #3   7. mar 2009 ja..... det er så synd hver gang hun føler sig frisk går hun ned igen !
    det medføre jo osse hun er bagud hvad udvikling angår ...


  • #4   7. mar 2009 ja da.. og det kan altså udvikle sig helt galt.. forlang det endelig, bank i bordet og sig heeeelt ærligt..!!

  • #5   7. mar 2009 Træls og kender selv til det...

    En gang akut lyskebrok - børneafd via vagtlægen en søndag nat.
    De 4 s'er hvor vi kørte direkte fra egen læge til børne afd.
    Også nu er vi hjemme på orlov fra børne afd, hvor vi også kørte direkte fra egen læge.
    Hvad han fejler ved de ikk. de gætter og tager prøver, vildt fedt... Så vi skal tilbage og videre i møllen. Orker det bare ikke, træt af de hvide kitler, lugten og deres gætteri'er.

    Ved kun at de 2 store grupper syge børn på børneafd er dem der har svært ved at spise og astmatisk bronkitis...

    Men det lyder da til hun har det samme, som de andre i familien.. Sjovt de ikke har tjekket hende for det, når det nu ligger til familien...


  • #6   7. mar 2009 Stine : ja det vil jeg gøre for er ved at blive godt skør af det her..... og kan ski ikke li hun konstant bliver syg så snart medicinen ophøre... og lægen ja de har givet mig en tid d 23 !!!!!! så længe gider jeg bare ikke vente ... tager til vagtlægen idag og er sikker på de siger lungebetændelse igen... så siger jeg altså bare jeg vil op og have hende tjekket igennem eller hvordan ?

  • #7   7. mar 2009 ejj man.. har prøvet det samme.. min datter har probemer med ørene, har haft mellemørebetændelse adskillige gange og hun har væske i ørene og sover dårligt.. jeg måtte pønt vente i 4-6uger.. så jeg gik helt amok og sagde at det kunne der ikke være tale om, min datter er 11måneder gammel! så til fanden med de ældre mennesker der "bare" skal ha sat nyt aperat i ørene.. min datter er sgu syg!!
    vær hård og giv ikke op..


  • #8   7. mar 2009 Linda : ja jeg forstår det heller ikke... de siger jeg er pylret og ikke skal tro min nr 3 fejler det samme som de 2 første !
    men hun støder helt vildt i vejrtrækningen og det er på det grundlag de har sendt os videre til børne afd de 2 andre gange... men .....1 gang blev vi bare sendt hjem med besked om lidt røde øre og da vi så kom igen blev hun røntgen og vupti der sad så lungebetændelse... så medicin og ud af vagten !
    så gik der lidt over en uge og til vagtlægen igen vupti igen lungebetændelse og da hun ikke kunne beslutte sig for om vi skulle tjekkes sendte hun os hjem med !pencilin !
    og ja nu sidder jeg så her med et sygt barn igen der trækker vejret besværet og græder konstant når hun ikke hænger på mig....
    Hun er nu 18 mdr og er først lige begyndt at gå og siger kun meget få ord !
    det må da snart skulle stoppe det kan da ikke være rigtig.....

    men... kan man godt selv kræve at komme op på afd og blive tjekket ?


  • #9   7. mar 2009 tvivl ikke.. det vil til en hver tid betala sig at være streng.. fortæl dem at der er noget helt galt, eller tag på skadestuen og sig at den er helt galt, så burde du komme til en børnelæge..

  • #10   7. mar 2009 ok tak smiley
    ja tænker nok bare ikke mere efterhånden føler mig så magtesløs ....


  • #11   7. mar 2009 kender det! jeg er så forbandet gal over de ikke tager det mere seriøst når børnene ikke er ældre.. det går sgu ud over udviklingen..
    tag endelig derned..! god bedring til den lille smiley


  • #12   7. mar 2009 Hmm linda hvad er de 4 s'er?!!

  • #13   7. mar 2009 Er rigtig ked af at høre jeres kære små er syge smiley .. Det er FORFÆRDELIGT, kender det selv, Oliver har næsten heller ikk haft andet end feber siden han blev født.. De har så fundt ud af nu at hans led i skulderen har vendt forkert og påvirket nogle nerver osv som gjorte han var skidt heletiden, men nu går vi heldigvis til kiro med ham, det er MØG dyrt, men ALT for at min lille skat har det godt..

  • #14   7. mar 2009 kender det godt. sådan et barn har jeg også.. haft 2 stk... den ene er vokset fra det.
    men det er din ret at få dit barn tjekket. du skal bare sige det til din egen læge at du skal ha en henvisning nu,.
    gjorde jeg med den store.
    jeg gjorde det jo så hurtigere med den lille og nu skal vi ha dræn i ørene den 26 da de mener at det er der der gør at hun bliver ved med at vøre sug..


  • #15   7. mar 2009 Ja bank i bordet...

    Syntes også at hver gang vi er kommet ovenpå, sker der noget igen.. Vi havde f.eks snakket om at han nu skulle til at sove på eget værelse, ja det må vi så vente lidt med.

    også med nedtrapning af amningen, må vente. Rulle rundt vil han heller ikk, sidde selv øvelser dropper vi også.

    Bliver bare så ked, når det rammer gang på gang. Ønsker alt det bedste for vores dreng og det er altså ikke på børne afd. og blive sat tilbage.


  • #16   7. mar 2009 Hej igen.....
    så har vi været ved vagtlægen...
    Sophia har nu lungebetændelse igen og lægen derinde var overbevist om at hun har astmatisk bronkitis og skal have noget for det....¨
    Vi blev sendt på børneafd..... de lyttede og gav pencilin igen for lungebetændelse..... og var fuldt ud enige om at hun har astma MEN jeg skal gå til egen læge mandag og forklare dem at hun skal prøve at have noget for det !!!!
    øh tak.... så nu skal hun døje med det til mandag smiley
    da jeg spurgte hvorfor sophia nu har lungebetændelse nr 3 på en måned var svaret bare ÅRSRTID FOR DET !!!!
    øh hallo.... min datter på 18 mdr.... 10 kilo er konstant på pencilin og når hun ikke er bliver hun syg 3 dage efter....
    hvad med hendes vuggestue... hun når jo ikke at vænne sig til de voksne før hun er syg igen !
    og hvad med mit job... mandens job.... de er vildt sure over vi konstant har sygt barn....
    åh altså.... jeg ved snart ikk hvad ......
    jeg tager til lægen mandag morgen og så må de sku komme med en god forklaring det kan da ikke være rigtig hun skal ha det igen og igen ?


  • #17   7. mar 2009 Det kan i tro ... jeg giver besked mandag når vi ved mere og tak for alle jeres svar og søde ord.....
    det er sku så synd for hende smiley øv


Kommentér på:
Sygt barn IGEN :-(

Annonce