{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.231 visninger | Oprettet:

Ikke få luft {{forumTopicSubject}}

Min datter ligger stadig syg... Da hun vågnede i eftermiddags havde hun lidt tør hoste, ringede til lægen og fik af vide vi bare skulle slappe af... Så vi holder den aftale vi havde med nogen venner til aftn med god mad og tegn og gæt... Den lille falder i søvn i barnevognen mellem 23 og 24 da vi ikke vill lægge hende op da hun nu også har feber... Da vi går i seng ved 2 tiden, vil vi lige give hende en tør ble og sin natdragt på igen og tage hendes temperatur igen (stadig feber) men nu begynder hun at hoste meget og lyder slemt... Hun får lidtt fra sin flaske, men efter 10 ml er hun faldet i søvn igen... Fint tænker vi, nu lægger vi os til at sove... Kl 4 vågner jeg da hun hoster og ikke kan få luft og det er rigtig slemt... Vi tager hende jo op og få vendt hende og gnedet hende på ryggen så hun får luft... 1 min efter det sammen igen... Kæresten tager hende og jeg ringer på lægevagten efter 15 - 20 min siger de stadig jeg er nr 2 i køen... Til sidst ringer jeg 112 for hun bliver ved med ikk at kunne få lut.. Hun bliber blå nu når hun ikke kan få luft og bliver helt væk og er slatten... Kommer så igennem 112 til lægevagten og de sender en afsted med det sammen...

han kommer efter 45 min og konstatere hun har fået falsk strobehoste, hun skal udenfor i kulden, må ikke lægge ned så søvn skal foregå i 90 grader stilling... Fortsætter det hen over dagen i dag og fortsætter feberen skal lægen kontaktes igen, men de ville gerne lige give hende en chance inden hun kom på sygehuset... Men han hjælp os hvordan vi skulle gøre når hu får anfald og ikke kan få luft...

Hold op for en forskrækkelse, mim lille prinsesse er så sløj og skidt og er helt væk ;(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke få luft
  • #1   22. jan 2012 Min søn havde falsk strubehoste i november. Vi fik det samme at vide som dig. Dog følte jeg ikke vi blev taget seriøst. Det startede fredag hvor han begyndte at lyde som en søløve og kaste op i forbindelse med hoste. Vi blev hele tiden holdt hen. Til sidst gik jeg amok på en stakkels vagtlæge. Han sagde pludselig: øhhh er det din søn jeg kan høre i baggrunden. Ja svarede jeg. Så var svaret pludselig at de sendte en ambulance så vi kunne komme på Skejby. Det her var natten til mandag. På Skejby var de chokerede over at vagtlægerne ikke sender så små børn ind til dem ned det samme når man har konkluderet at kold luft ikke virker. Da Xander havde fået maske med medicin fik han det bare så meget bedre. Det tog 10 min. Så hvis jeg var dig ville jeg insistere på at hun fik en maske.
    Rigtig god bedring herfra.

• #2   22. jan 2012 Hun kaster også op her...

• #3   22. jan 2012 Efter 45min! Det syntes jeg godt nok er lang tid. Og hvor er det ringe de ikke ville se jer tideligere på dage!

Vi var selv afsted med Leon sidste søndag hvor han havde fået astmatisk bronkitis

Håber hun snart bliver frisk igen smiley

Kommentér på:
Ikke få luft

Annonce