1.148 visninger
|
Oprettet:
Hjælp hård mave.. {{forumTopicSubject}}
Min søn på 5½ mdr har hård mave, vi har prøvet med sveske mos hjalp ikke..Så lactulose det hjalp men skulle så trappe ned med det fra fredag og vupti hård mave igen..
Nogen der ved hvad man evt så kan give ham?
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Har han altid bøvlet med hård mave eller er det først startet nu her efter han får mere fast føde?
Vi havde og kørte det på samme måde som jer...
Først svesker i nogle mdr - så laktulose i nogle mdr og lige siden har han fået aff pulver.
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 177
Vi har også rigtig rigtig meget hård mave..
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Begge mine har fået ekstrem hård mave når de er overgået fra min mælk til MME...
Klara var hårdt ramt og måtte også få lactolose..:) Men tror hun fik det i længere tid og da vi trappede ud var der ikke mere!
Hvis jeg var dig så tror jeg at jeg ville vende den med SP og høre hvad hun siger..:)
God bedring med det lille pus!
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 22 Svar: 124
Herhjemme prøvede vi os med sveske først derefter lac. Nu bruger vi hjemmelavet blommemos, hvilket tøsen er helt vild med og det virker.
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 430
Mor til den dejlige Josefina * - Lactulose ødelægger ikke tarmenes funktion, det gør at der optages vand i tarmen... Og man må bruge det så længe der er hård mave og det er flere mdr ja så fortsætter man bare, det ødelægger intet...
Det er så noget som svesker der går ind og påvirker tam funktionen...
Hjælp hård mave..