{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hård mave hjælp
  • #2   13. jan 2013 Giv ham mere vand. Det kan være væskemangel.

• #3   13. jan 2013 han er bare ikk så glad for vand??

• #4   13. jan 2013 Nej, men det må han jo så blive. Det er en nødvendighed, fordi de ellers får hård mave og det gør jo ondt.

• #6   13. jan 2013 Ja kom noget sveskemos i hans mos det hjælper. Og ellers kan du gøre det med at stikke er termometer op, men det er ikke nogen særlig god løsning så jeg ville kun gøre det, hvis han virkelig er ked af det.

• Louise  R
    Louise R Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 37
    #7   13. jan 2013 Min på 6 mdr er nødt til at få lactolose hver dag, og må også ofte bruge et termometer med vaseline som andre skriver (efter aftale med min læge). Min dreng er endda god til at drikke vand og jeg holder mig fra banan. Har i en periode givet sveskemos, men det gider han ikke rigtig have længere. Håber det giver sig på et tidspunkt så jeg kan undvære termometer og lactolose...

• #8   13. jan 2013 Hvis han får flaske ville jeg se på hvad for noget mme han får, da nogle slags kan give avs i maven på de små.
    Ellers kunne man prøve med sveskemos. Hvis dette ikke hjælper kan du da tage en snak med din læge om evt at give noget Lactulose eller Movicol.

• #10   14. jan 2013 Louise R:
    Emma har siden hun var 1 måned fået movicol mod hård mave. Da hun begyndte at komme mere rundt gik det i sig selv og hun er den dag idag trappet helt ud af alt. Så det kan ændre sig lige pludselig.

Kommentér på:
hård mave hjælp

Annonce