{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.374 visninger | Oprettet:

Stor forskrækkelse... {{forumTopicSubject}}

Ja som i ved fødte jeg en smuk lille prinsesse den 18 marts kl 01.00... Desværre blev hun rigtig hurtig gul og igår kom de ind på vores stue for at meddele at vi ville blive overført til Skejby.... Så her er vi så nu... Vores lille pige er indlagt på A6 og vi ligger selv på barselsgangen... Uden hende smiley

Gulsot er jo meget normalt, bare ikke at det kommer så tidligt... Hun har lagt i lyskasse siden hun kom herop, men vi har lige været oppe hos hende lidt, og der var talene heldigvis faldet og vi venter nu svar på nye prøver om de er faldet yderligere... Hvis de er det kan vi nemlig måske få hende op på stuen hos os... Så det håber vi meget på...

Men hold da kæft det er hårdt når de bare lige kommer og tager ens lille baby væk og vi ikke måtte køre med herop men selv sku køre... Og at se sin lille pige ligge der i den kasse med ledninger og forskellige ting omkring sig smiley

Har aldrig set min kæreste græde i de 4 år vi har været sammen, ik en gang af glæde da hun blev født, men hold op hvor han græd igår da de kørte afsted med ham.... Det var altså ikke rart at se, blev meget overrasket over hans reaktion ( ved selvf godt at han var ked, men han var bare helt færdig)

Ville ikke så meget med det her, havde bare brug for at komme ud med det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handymand tømre til justering af dørpumpe+dør 1.350 kr.
  • Klip af buske og hæk 2.000 kr.
  • Hjælp til græsslåning 300 kr.
  • Dørhåndtag 650 kr.
  • Billeder og lamper hænges op 1.200 kr.
  • Installere vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stor forskrækkelse...
  • #3   19. mar 2011 Kære du.....kender følelsen så godt og der farer bare en masse tanker gennem hovedet på en. der er ikke noget værre end når der er noget galt med ens børn.

Håber hendes tal retter sig hurtigt så i kan få hende med på jeres stue - sender en masse varme og helende tanker og god energi mod Skejby smiley

Sidder selv lige pt. med vores lille trunte på intensiv, efter to operationer på en uge smiley

• #4   19. mar 2011 jason havde os gulsot da han blev født.. jeg havde ham kun ca 3 timer før han røg i lys... og der gik 3 dage før jeg måtte holde ham eller skifte ham... han lå bare med en maske over sine øjne hele tiden... det var godt nok hårdt... så ved hvordan du har det... god bedring med den lille... smiley

• #5   19. mar 2011 Vi må heller ikke holde hende eller noget... Og hun har også den der maske for øjnene... Det er altså ikke rart at se på!

Hvor lang tid gik der til at i måtte ha ham på jeres stue? Og hvor lang tid var i indlagt? Vi havde fået at vide at vi måske ku få hende ind til os allerede i aften, men det har vi lige fået at vide vi ikke kan alligevel... Måske imorgen... Og så hær de sagt at vi måske skal være indlagt en uges tid som tingene ser ud nu, men at det godt kan ændre sig...

• #6   19. mar 2011 Da jeg fik tvillinger, lå de også i lys, men det gjorde de på min stue - har du spurgt om det er en mulighed??
    Mine drenge lå i lys 3 dage og vi var indlagt 9 dage...

• #7   19. mar 2011 Det er ikke muligt da hun får lys både oppe og nede fra... Hvis hendes tal er faldet imorgen kan hun nøjes med lys nede fra og så kan hun komme over til os og ligge... Så håber meget på at de falder i løbet af natten...

• #8   19. mar 2011 Underligt, det gjorde mine også, men der er selvfølgelig forskel fra sygehus til sygehus..
    Pøj pøj med hende, håber hendes tal er fine til i morgen..

Vi forventer også fine tal i morgen, så vi kan komme ned på børneafdelingen igen smiley

• #9   20. mar 2011 Ja, men de siger det er fordi hun skal være i lys konstant indtil videre så det er nok derfor de gerne vil have hende deroppe... Tak, håber også snart på vi kan få hende over til os...

Krydser også fingre for lidt medgang hos jer...

• #10   20. mar 2011 det var det samme med jason... jamen der gik 3 dage før jeg fik lov til at holde ham eller noget... virkelig frygtligt....

• #11   20. mar 2011 Vi har heldigvis fået hende på vores stue her i dag, men hun skal stadig ligge i lys... Vi må kun tage hende op for at amme og skifte hende... Men håber prøverne imorgen er gode så vi kan slippe helt for lyset... Hun viser tydeligt at hun ikke er glad for at skulle ligge der... Hun vil hellere ligge hos os...

Kommentér på:
Stor forskrækkelse...

Annonce