663 visninger
|
Oprettet:
Er vi de eneste???? {{forumTopicSubject}}
er vi de eneste der har en lille datter der ikke kan tage på??
Vores datter på 5 måneder er nu oppe på 4 kg. Hun er blevet operert i hendes tarme og vil nu efterfølgende ikke tage på.
Er der slet ikke andre der har været ude for dette?? Ikke at jeg håber det, men måske andre har nogle erfaringer vi kan bruge for lægerne ved ikke hvad de snart skal sige til os.
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
Må man spørge hvad hun vejede da hun blev født?
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
- Har lægerne givet et bud på hvorfor hun ikke kan tage på?!!
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 404
Lægerne har sagt en masse og nu siger de at det er pga. at de ved operationen har fået rodet ved hendes bygsputkirtel så den ikke producere de enzymer der gør at man kan optage næringen i sin mad - så lige pt er hun på medicin der hjælper minus
Vi har nu siddet og kigget lidt på nettet og er kommet frem til at det må være Pylorusstenose (link fjernet) hun har og det ringer vi og nsakker med lægen om i morgen tidlig.
Hun vejede 2450 ved fødslen, men tabte sig til 2100 på et døgn, fordi der ikke var gennemgang i hendes tarme så hun rent faktisk ikke fik noget mad, men det fixede de på en time
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
hun er idag lige lidt over 10 måneder og kan kun sige at hun vejer lidt over 7 kg da jeg ikke ved om hun har tabt sig de sidste 2 uger pga opkast
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Og han har siden han var 8 mdr kun taget 700 g på og han er nu snart 15 mdr og vejer 9,7 kg. Men også vokset 10 cm.
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
og nu hvor hun kaster så meget op er hun igen begyndte ikke at mistrives men hun er mere indelukket og ked.
så jeg kender godt furstationen over at barnet ikke tager på
Er vi de eneste????