{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

jeg er målløs {{forumTopicSubject}}

over hva nogle folk tror de kan tillade sig..
Skille med bussen hjem fra min mormor og morfar og kiggede noget underligt der der kom et runllende æg kørende for at samle os op..

De unge invadrere er for tiden gået fuldstændigt amok her i Ringsted.. Idag havde de startet ud i Fakta med at råbe og skrige af alle og enhver.. Derefter troede de at det var ok at de ikke skulle betale billet i bussen.. Da buschaufføren nægtede dem adgang begyndte de at slå ud efter denne.. Polititet blev tilkaldt og siden har de simpelthen kastet sten og æg mm på ruderne.. Vi blev samlet op af en bus fuldstændig indsmurt af æg, med ridser fra sten overalt..

De små veje må busserne ikke kører ad for det er for farligt.. bye bye resten af de gode passagere der skulle have været med.. Men vi kører bare ad hovedvejen istedte og der står de så, på hver side, en stor flok indvandrere der igen går amok med æg, sten og deslige.. JEg sidder på forsædet ud mod dem med min lille datter på skødet.. JEg var så nervøs at jeg begyndte at ryste.. De er simpelthen syge i hovedet.. Heldigvis kører bussen bare forbi dem emns de smadre på livet løs.. Bussemanden sagde at han regnede med det var sidste gang iaften at han kørte helæe ruten.. regnede med at den blev aflyst resten af dagen da de ikke kan lade dem være..De har samlet sig i grupper ved mange busstop steder..

Puuha.. Jeg begyndte at tænke på den juleaften en hel bus blev invaderet af én skide person med en skalpel.. Min mor blev truet og var det ikke for chaufføren, hendes dengang værende kæreste, havde hun nok ikke overlevet..

Så tag jer i agt hvis i skal køre bus .. ! Nogle mennesker er syge og burde spærres inde resten af livet..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine indtag af vand 750 kr.
  • Udskiftning af armatur 800 kr.
  • Washing machine Siemens iq300 E21 900 kr.
  • Nedtagning af skinner med lyskilde spots 550 kr.
  • Murer, skal have udskiftet fugerne på ca. 1 m2. 2.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg er målløs
  • #1   10. apr 2009 stavefejl er gratis når man stadig er rystet.. !

• #3   10. apr 2009 der er ingen rationel grund.. de er syge i hovedet, og mangler respekt og odragelse..

• #4   10. apr 2009 Godt jeg aldrig kører i bus...

• Tina D
    Tina D Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 19
    #5   10. apr 2009 Ligegyldig hvad grund de end havde, så er det fadme ikke i iorden med sådan en opførsel smiley

• #6   10. apr 2009 det er fuldstændig vanvittigt.. skal det være rigtigt at vi skal gå og frygte for vores og børnenes liv hver gang vi skal ud af døren..?
    de burde ha særlig behandling hos politiet..

• #7   10. apr 2009 jeg har så passet børn på fyn et sted på landet så har ikke lige fulgt med i lidt tid. hvem hvad og hvor er der blevet afvist en med tørklæde og hvorfor??

• #8   10. apr 2009 missetrion.. :

i kbh - en kvinde med burka kommer ind med buskort med billede på.. og a chaufføren vil se hendes ansigt og hun nægter, bliver hun bedt om at gå ud igen..

• #9   10. apr 2009 nå ok på den måde. jamen det nytter jo heller ikke noget hun har jo vist sig på billedet så må hun jo også vise sig.. men så kan hun vel vente til de andre er gået forbi så det kun er chuføren der ser det. ellers må hun jo lade være med at ha buskort det siger jo sig selv. ellers må hun jo ha de nye pendler dimser. de blå punkter.
    der er jo nogle regler her i dk. og sådaner det jo..
    self har de deres traditioner osv. men det står jo ikke engang i koranen at de skal ha tørklder på..
    det er jo bare en jalou mand der engang fandt på det..

nå men jeg trængte da vist bare til at komme af med noget.. smiley

• #10   10. apr 2009 Missetrioen . Der staar i koranen , at den opfordre til at kvinder skal vare tildakket , men korrekt at den ikke siger at de skal . Sikke da en grim oplevelse. Mangler ord. Taber underkaben og samler den op igen.Haaber du er ok?

• #11   10. apr 2009 jeg er okay... selvom det er nogle pisdage lige for tiden..

• #12   10. apr 2009 Fru munch. Vigtigst af alt er at du , er ok.... Kender det alt for godt. Sender dig en masse varme tanker.

• #13   10. apr 2009 hun har sin dejlige søster hun snakker med cahver femte minut smiley

• #14   10. apr 2009 Puha, må næsten være 401' eren du snakker om :-S
    Det er da fuldstændigt sindsygt hvad de møgunger får lov til efterhånden.. Der er tale om en komplet mangelfuld opdragelse fra forældrenes side. Kan godt være at en slags opdragelse virker i det land man kommer fra, men det fungerer tydeligvis ikke i Dk hvor der er så stor mangel på autoritet fra lovens side !

En gang da Malik var baby kørte vi med samme bus hjem da vi boede i centrum.
    Oppe i ghettoen i Sdr. Park stod der en gruppe indvandrere og en kvinde med barnevogn et et par af fyrene/drengene stod på.. Lige inden dørene lukkede var der kraftedme en af lorteungerne der smed et kanonslag IND I BUSSEN.. Dørene lukkede og der lød et KÆMPE brag..
    Og de havde LIGE sagt farvel til måske en kvinde i familien med baby i barnevogn og så smidder de kanonslag ind til hende og os andre i bussen..
    De er fuldstændigt døde i hjernen og kan tillade sig AAALT for meget her i byen..
    Jeg har aldrig været racist , men er blevet det nu! Blandt andet af at være blevet direkte/inddirekte i den bus du havde den oplevelse i..

Jeg ville ha' haft det præcis som du. Man sidder der med sit lille uskyldige barn som bare overhovedet ikke skal udsættes for sådan noget lort ever...
    Hvad fanden tænker de på...

• #15   10. apr 2009 Puha en grim oplevelse, jeg ville begynde at ryste og være enormt bange hvis det var mig! uf da.. ville gå halvvejs i panik tror jeg og frygte det værste. -virkelig det værste.

og nu har jeg min datter som jeg skal passe på og jeg kører kun med bus. ellers har jeg altid kun cyklet men nu hvor jeg har hende kan jeg jo ikke cykle mere, det er hun lidt for lille til endnu at komme i de der vogne eller på et sæde bagpå. ej hvor grimt.. vi må godt nok til at få os den bil så!
    jeg vil ikke opleve sådan noget med hende

• #16   11. apr 2009 Stine - Ja, netop, 401.. Og det er sku alle de idioter fra, som du skriver , sdr park ghettoen.. De er så syge oveni hovedet.. tænk at smide et kanonslag ind i bussen.. De burde have kappet et eller andet af hvergang de laver så noget pis.. ellers skulle de straffes som de ville blive i deres eget land..

Kommentér på:
jeg er målløs

Annonce