{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Er jeg den eneste som synes det er *** {{forumTopicSubject}}

Ved ikke om der er flere som "sikre" sit barn på en køretur som denne. Og beklager hvis jeg støder andre som muligvis gør det samme, men det kunne jeg nu ikke forstille mig.!

Vi var lige et hurtigt smut i LIDL her før, og så sidder jeg så i bilen og ser er par med en nyfødt baby, eller, måske max 1½ måned gammel. Konen går over med indkøbsvognen og manden sætter pigen som er i en autostol som man kan bære med håndtag, hvis i ved hvad jeg mener, ind på bagsædet og lukker bildøren, og derefter sætter han sig så ind på føresædet, og det gør at hele bilen nærmest hopper og danser så stolen med baby gør det samme, han sætter sig altså ind UDEN AT SPÆNDE BABY FAST , JA den sidder i stolen men den er ikke spændt fast til bilen?? Tænker så, hmm det var mystisk, men måske konen så spænder barnet fast når hun kommer tilbage, MEN NEJ, hun sætter sig så bare ind på passagersædet og afsted de kører??

Vi holdt lige ved siden af dem, og kunne jo ikke lade værd med at kigge lidt, og vente og se om damen spændte stolen fast, og begge forældre virkede mystiske og lurede på mig, som om de godt viste den ikke er iorden IKKE og spænde baby fast.

Men seriøst var MÅLLØS, har aldrig set nogle bare sætte barnet ind og så køre, det er da vildt uansvarligt, (synes jeg). Nu sidder jeg bare her og er rystet over at nogle kan finde på sådan noget, og om der måske er mange som bare gør sådan smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine indtag af vand 750 kr.
  • Udskiftning af armatur 800 kr.
  • Washing machine Siemens iq300 E21 900 kr.
  • Nedtagning af skinner med lyskilde spots 550 kr.
  • Murer, skal have udskiftet fugerne på ca. 1 m2. 2.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg den eneste som synes det er ***
  • #1   18. okt 2010 Det kunne jeg bestemt heller aldrig finde på, men tror du ikke måske der har været en base til stolen i bilen???

• #2   18. okt 2010 Kender godt til sådan nogle, og Niks det var der ikke, sad lige lidt over en halv meter der fra, der var ingen ting, kun sædet som i enhver bil ;/

Føler lidt man burde have gjort noget, tænk hvis de kørte galt eller andet, men man kan jo heller ikke blande sig...

• #3   18. okt 2010 Der var heller ingen tind af en stang eller andet i bunden af bilen.

Men hold da op, man kan jo hverken bremse blødt eller dreje det mindste uden stolen ville karte rundt ;/

• #4   18. okt 2010 Kunne ALDRIG finde på at gøre sådan.

Jeg har èn regl som er 100% fast i min bil, og det er at bilen ikke startes før alle har sele på. Det har givet nogle probleme med min veninde, som ikke mener at man behøver sele, når man skal køre under 5 km. Jeg har enda før bedt hende om at stige ud af min bil, hvis hun ikke tog selen på.

• #5   18. okt 2010 Tror nu der er ISO i bilen....

• #6   18. okt 2010 hader os at køre med folk som ikke har sele på, uanset hvor de sidder ryger de af helved til ved en h´ård opbremsning,om man så kun lige skal ned til brugsen, OG så resikere vi andre som HAR sele på at få sådan en person i nakken og brække nakke og alt og dø pga ANDRE i bilen ikke har sele på. Og det er ikke oki.

Der var ingen ting i den bil, sad ved siden af og kunne se alt, baby blev bare sat hurtigt ind i højre side og lukker så døren, intet fiks iso eller andet ;(

• #7   18. okt 2010 Her køre vi heller ingen steder med mindre begge børn er spændt ordenligt fast, både i autostolene, men også at autostolene er spændt forsvarligt fast....!!!!

• #8   18. okt 2010 Hold da op, det kunne jeg godt nok ALDRIG finde på at gøre, gad vide hvad de forældre havde i tankerne?!

• #9   18. okt 2010 Aner virkelig heller ikke hvad de tænkte, de virkede os så mærkelige faktisk. Altså de kiggede meget på mig begge to? hmm.

vi spænder os selve stolen GODT fast til bilen og også selerne Malou har på!

• #10   18. okt 2010 EJ???
    omg... jeg sikre mig altid at jonathan er spændt fast, både i stolen og til sædet i bilen før jeg spænder mig selv fast
    Man kan jo kun håbe at de lige glemte at spænde barnet fast, det KAN jo desværre ske.
    jeg håber i hvert fald at det bare var et glemsomt øjeblik

• #11   18. okt 2010 Man kan ikke se ISO FIKS... Det er indbygget i bilen..

Undskyl men hopper ikke på de ,-har købt autostol uden at de bruger den, rigtig... Sorry

• #12   18. okt 2010 tror nu os der var en base i.

• #13   18. okt 2010 ja jeg sagde jo desværre ikke noget, tror jeg var lidt chokket, men ventede os for at se om damen så ordnede det, men hun hoppede jo bare hurtigt ind i bilen til manden som var klar til at køre med det samme;(

Kan godt være nogle tror der var iso fiks i men nej´der var intet, barnet blev hurtigt bare sat ind og døren lige så hurtigt smækket. Der er jo så mange mærkelige, anderledes og syge mennesker i denne verden, bliver jo tit bekræftet i de sygeste sammenhæng hvor man ikke tror det kan lade sig gøre, og det her var nogle som ikke spændte barnet fast, synes ikke det er så svært at forstille sig at der nok er nogle få som ikke ved bedre eller ikke gider spænde den fast;(

• #15   18. okt 2010 Kan ikke se man tror at alle folk som har en autostol os bruger den rigtigt, det virker lidt snæversynet, sorry. Hvordan kan man tro at ALLE ved hvordan sådan en skal bruges. Det er tris, og burde ikke ske, men tror ikke alle ved hvordan man spænder sådan en fast, og tror heller ikke det er 100 procent alle som GIDER sætte den fast. Der er jo os så mange som kører uden sele selv og ikke kan se meningen med selen, måske (NOGLE) af dem har det lidt på samme måde hvad angår et barnesæde. Sker nok ikke særlig tit, men det sker.

• #17   19. okt 2010 Den base kan godt side i bunden af stolen...

• #18   19. okt 2010 Den blev ikke klikket på eller andet, bare sat, og den skal klikkes ordenligt i om det så er i sædet eller hvad. Manden stillede bare stolen ind, ikke andet. satte den og gik ind i bilen, han klikkede den ikke fast eller gav den et tryk.

• #19   19. okt 2010 Det kan være de har glemt det.. Sådan er det jo tit ved forældre med små børn smiley

jeg har selv prøvet at komme så langt til at tænde bilen før jeg opdagede jeg havde glemt selen..

Hvis politiet stopper en vil man få en bøde for ikek at ha spændt barnet fast

• #21   19. okt 2010 Altså jeg tror personligt selv det er nogle af de der ubetænktsomme tumper som er ligeglade.. ;/ De var trods alt os mystiske de to. Måske der tit har været folk/familie som har sagt den ikke går at sætte bebs ind og ikke spænde fast, og så da de så jeg kiggede lidt, altså inden de satte barnet ind, så var de så underlige. og ja. fik så måske bekræftet hvorfor, fordi de bagefter bare læsser barnet ind og kører.

Tror ikke de brød sig om der sad en og kunne se de ikke spændte barnet fast. Men havde jeg vist at moderen heller ikke havde gjort det, havde jeg selvf skyndt mig at sige noget, men faren havde gjort bilen klar og moren hoppede bare hurtigt ind og de kørte. Men føler alligevel sådan..... Man skulle sku alligevel have prøvet, men ville jo ikke kunne have nået det. Os irriterende man skal føle sådan, bare fordi andre ikke følger sikkerhedsreglerne, så skal jeg have det skidt over jeg ikke nåede og reagere... Men ja, de får sig da en bøde, hvis politiet er så heldig lige at stoppe dem en dag, hvis ikke det er forsent. øv altså....... tænk folk kan gøre sådan imod dere barn som intet selv kan stille op:( Tænker bare på en tur i rundkørslen som lå nogle meter der fra eller bare et sving eller alm blød opbremsning!

Kommentér på:
Er jeg den eneste som synes det er ***

Annonce