Er jeg den eneste som synes det er *** {{forumTopicSubject}}
Ved ikke om der er flere som "sikre" sit barn på en køretur som denne. Og beklager hvis jeg støder andre som muligvis gør det samme, men det kunne jeg nu ikke forstille mig.!
Vi var lige et hurtigt smut i LIDL her før, og så sidder jeg så i bilen og ser er par med en nyfødt baby, eller, måske max 1½ måned gammel. Konen går over med indkøbsvognen og manden sætter pigen som er i en autostol som man kan bære med håndtag, hvis i ved hvad jeg mener, ind på bagsædet og lukker bildøren, og derefter sætter han sig så ind på føresædet, og det gør at hele bilen nærmest hopper og danser så stolen med baby gør det samme, han sætter sig altså ind UDEN AT SPÆNDE BABY FAST , JA den sidder i stolen men den er ikke spændt fast til bilen?? Tænker så, hmm det var mystisk, men måske konen så spænder barnet fast når hun kommer tilbage, MEN NEJ, hun sætter sig så bare ind på passagersædet og afsted de kører??
Vi holdt lige ved siden af dem, og kunne jo ikke lade værd med at kigge lidt, og vente og se om damen spændte stolen fast, og begge forældre virkede mystiske og lurede på mig, som om de godt viste den ikke er iorden IKKE og spænde baby fast.
Men seriøst var MÅLLØS, har aldrig set nogle bare sætte barnet ind og så køre, det er da vildt uansvarligt, (synes jeg). Nu sidder jeg bare her og er rystet over at nogle kan finde på sådan noget, og om der måske er mange som bare gør sådan
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 795
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.657
Føler lidt man burde have gjort noget, tænk hvis de kørte galt eller andet, men man kan jo heller ikke blande sig...
mar 2008
Men hold da op, man kan jo hverken bremse blødt eller dreje det mindste uden stolen ville karte rundt ;/
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.407
Jeg har èn regl som er 100% fast i min bil, og det er at bilen ikke startes før alle har sele på. Det har givet nogle probleme med min veninde, som ikke mener at man behøver sele, når man skal køre under 5 km. Jeg har enda før bedt hende om at stige ud af min bil, hvis hun ikke tog selen på.
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 1.049
mar 2008
Der var ingen ting i den bil, sad ved siden af og kunne se alt, baby blev bare sat hurtigt ind i højre side og lukker så døren, intet fiks iso eller andet ;(
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.514
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 629
mar 2008
vi spænder os selve stolen GODT fast til bilen og også selerne Malou har på!
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
omg... jeg sikre mig altid at jonathan er spændt fast, både i stolen og til sædet i bilen før jeg spænder mig selv fast
Man kan jo kun håbe at de lige glemte at spænde barnet fast, det KAN jo desværre ske.
jeg håber i hvert fald at det bare var et glemsomt øjeblik
jun 2010
Undskyl men hopper ikke på de ,-har købt autostol uden at de bruger den, rigtig... Sorry
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.929
mar 2008
Kan godt være nogle tror der var iso fiks i men nej´der var intet, barnet blev hurtigt bare sat ind og døren lige så hurtigt smækket. Der er jo så mange mærkelige, anderledes og syge mennesker i denne verden, bliver jo tit bekræftet i de sygeste sammenhæng hvor man ikke tror det kan lade sig gøre, og det her var nogle som ikke spændte barnet fast, synes ikke det er så svært at forstille sig at der nok er nogle få som ikke ved bedre eller ikke gider spænde den fast;(
mar 2008
jun 2010
mar 2008
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.446
jeg har selv prøvet at komme så langt til at tænde bilen før jeg opdagede jeg havde glemt selen..
Hvis politiet stopper en vil man få en bøde for ikek at ha spændt barnet fast
mar 2008
Tror ikke de brød sig om der sad en og kunne se de ikke spændte barnet fast. Men havde jeg vist at moderen heller ikke havde gjort det, havde jeg selvf skyndt mig at sige noget, men faren havde gjort bilen klar og moren hoppede bare hurtigt ind og de kørte. Men føler alligevel sådan..... Man skulle sku alligevel have prøvet, men ville jo ikke kunne have nået det. Os irriterende man skal føle sådan, bare fordi andre ikke følger sikkerhedsreglerne, så skal jeg have det skidt over jeg ikke nåede og reagere... Men ja, de får sig da en bøde, hvis politiet er så heldig lige at stoppe dem en dag, hvis ikke det er forsent. øv altså....... tænk folk kan gøre sådan imod dere barn som intet selv kan stille op:( Tænker bare på en tur i rundkørslen som lå nogle meter der fra eller bare et sving eller alm blød opbremsning!
Er jeg den eneste som synes det er ***