{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.893 visninger | Oprettet:

Er det Epilepsi? {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu observeret at vores søn gør noget mystisk, han er 6 måneder, og et par dage.
Første gang, var for nogle dage siden, der tænkte jeg ikke mere over det, i går gjorde han det 2 gange, og 1 gang i dag.
Han er faldt i søvn i mine arme, og på et tidspunkt åbner han øjnene, og ryster/skælver over hele kroppen, hans arme, ben og krop bliver helt stiv, og ryster/skælver, han græder ikke, og virker ikke umiddelbart mere fattet af det.
Jeg giver ham sutten og snakker til ham, så holder det, det varer cirka 2-5 sekunder.

Kan det være epilepsi?
Ganske normalt?
Skal jeg se tiden mere an omkring det, eller vil I have handlet nu?
Der går jo mange tanker igennem en smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det Epilepsi?
  • #2   4. jun 2015 Som udgangspunkt kan man ikke vække/aflede et epileptisk anfald. Dog er mere mange typer anfald.
    Jeg anbefaler dig at optage det. Da det giver meget bedre indsigt ved læge.

Mvh en mor til en epilektikker

• #3   5. jun 2015 Ssp ;
    Det er bare svært at optage, når det ikke tager "længere" tid smiley
    Jeg prøvede sidst, men nåede kun at række ud efter min telefon, før det var ovre igen.

• #4   5. jun 2015 Det ved jeg godt. Og herhjemme er fokus ikke at filme. Men at sørger for knægten ikke kommet til skade. Men du vil få afvide fra hospitalet at du skal filme smiley

• #5   5. jun 2015 De må da tro at man ikke har andet i hånden, end et videokamera smiley
    Jeg må prøve igen smiley

• #6   8. jun 2015 Er selv epileptiker, anden omgang.. blev diagnosticeret med sygdommen som ca 10 årig og trappede ud af medicin og erklæret rask som teenager.
    Dengang var mine anfald hyppige men oftest under 30 sek. Jeg satte mig op i sengen og drejede kroppen til den ene side..

Ca 6 mdr efter jeg fødte min datter kom anfaldene igen, selvom jeg havde været rask i 6 år. Denne gang krampeanfald, af og til fråder om munden osv.

Begge gange dog kun om natten/når jeg sover.

Typer af anfald er forskellige og bestemt af forskellig grad.
    Jeg ville helt sikkert forsøge at kontakte Filadelfia i Dianalund og forklare hvad du har set, de er MEGA dygtige!

• #7   20. jun 2015 Har han feber kan det Være feberkramper

Kommentér på:
Er det Epilepsi?

Annonce